Back in buisness ;)

Ojsan, det var ett bra tag sen jag var in och uppdaterade här. Men småbarnsmamma som jag är så har jag ungefär tretusen andra saker att göra på dagarna och då kvällen kommer så stupar jag i säng. Bloggen hinns liksom inte med, tråkigt nog.
Men idag ska jag väl kunna plita ner någon rad, weheiii!! Lucky you :D

Kicken och Neo sover, det gör även Alva och Cross, jag är alltså den enda i fam Rhamquist Nylund som är vaken. Inte ofta det hände vill jag lova. Egentid here I come :)
Vad har hänt sen sist? En hel del faktist men inget märkvärdigt tror jag?

Om 9 dagar så är det ETTÅRSKALAS :) Tänk att om 9 ynka dagar så fyller LillPrinsen 1 år, mammas lilla skrotunge.

Ska fixa lite grejer under dagen så jag återkommer senare ikväll, har kanske lite mer att berätta då :)

Håll ut !

Kram hej

Här kommer lite bilder :)


Marie Molly Gideon Carola och Neo


Molly Neo och Gideon


Gideon Neo Molly och en nyvaken Milton

The gang :)


RSS 2.0