Lillehammer

En vecka kvar tills jag och min kära vän och arbetskollega Emelie drar till Lillehammer på utbildning. Men det blir även utförsåkning samt kanske lite längd..? Spännande. Det var dock inte det jag antydde i förra inlägget, så Tina du får hålla ut lite till, hihi <3

Tog med mig lillskrutt och for på jobbet tidgare idag. Kom därifrån med ett par (vita) sköna Didriksons termobrallor samt en snygg fleecetröja från Haglöfs (grön). Vinterkläder till hela familjen - Check! Nu får snön och kylan komma (:

Imorgon hade jag tänkt att fixa lite här hemma inför advent men jag vettetusan om jag har med alla julsaker från huset. Dom kanske har kommit bort på vägen ? Tycker mig inte komma ihåg att jag sett dem nere i förrådet heller.. mysko. Det visar sig.

Nu ni ska jag göra mig en kopp Te och mysa ner mig brevid Knickedicken i soffan.
Peace out <3







Touretts i allra högsta grad.

Om jag kunde så skulle jag dela mig på mitten. Det skulle då inte bara se väldigt konstigt ut, utan skulle också vara jävligt praktiskt. Då skulle man kunna vara på två ställen samtidigt och det är väl typ vad jag behöver just nu.

Skitsamma, nu är jag i ett helt stycken och kan enbart vistas på ett ställe åt gången. Det har fungerat i 25 år och kan nog fungera några år till.

Jag har nånting i görningen, lite så där lurigt ((: Mer än så tänker jag inte avslöja.. inte nu iaf.
Woopppidobi, får en släng av touretts när jag tänker på det, bus-AK^^


Mera bilder! :-)

Kör vidare på gamla bilder-temat. Finns det nå mysigare än att kolla på gamla bilder och minnas. Jag gillart iaf :)





Jag och Claudia sommaren 2008.



Jag och Knickedicken sommaren 2008<3



Skrotis bara lite prick, även det 2008.



Världens bästa syster <3



Knappt att man minns att Neo varit så här liten. Här badar han iaf i Momma och Moffas diskho :)



Eeelin, Be min bulle. Alltid!



Mina två!



Aaw, sötpinglor!

Men ojojoj jag kan ju hålla på i evighet med detta. Men nu ser jag fram emot en dejt med John Blund, sov gott allihop.


A walk on memorylane

Sitter och kikar på gamla kort, tänker tillbaka och ja.. det finns en hel del saker jag saknar.

På första kortet saknar jag två saker. HUSET och snön!


Hjärtat av huset. Jävlaranåda vad jag saknar detta kök!





Cross. Våran lilla pingla! <3





KULAN! ja jäklar, man bara måste sakna bäbismagen en skvätt :)


Nä nu har jag saknat färdigt för ikväll. Nu är det natta!

På återseende..


Freakin happy :D

Rätt som det är kommer det över mig att jag är så lycklig, lyckligt lottad för allt jag har. 

Bara för att dra några exempel..

Jag har en underbar son och en enastående sambo.

Vi bor i en lägenhet, ful som stryk i grund och botten men vi har fixat och trixat så den är faktist riktigt mysig.
Vad kan vara bättre än att komma hem till en lägenhet som är så 80-tal och mainstream som det bara går, men så fylld av kärlek att resten är skitsamma?

Eller att sonen från ena dagen till den andra kommer ur sin trottsperiod och bara är världens underbaraste, hela tiden alla dagar, man blir glad av bara tanken. Han är vår och vi har gjort han till den han är.

Att det snart är jul, jag har en familj som älskar julen och allt som hör därtill. Mysfaktorn är hög och jag längtar så in i bomben.

Listan skulle kunna göras lång men detta får räcka :)

Kram hej!


RSS 2.0