Mera bilder! :-)

Kör vidare på gamla bilder-temat. Finns det nå mysigare än att kolla på gamla bilder och minnas. Jag gillart iaf :)





Jag och Claudia sommaren 2008.



Jag och Knickedicken sommaren 2008<3



Skrotis bara lite prick, även det 2008.



Världens bästa syster <3



Knappt att man minns att Neo varit så här liten. Här badar han iaf i Momma och Moffas diskho :)



Eeelin, Be min bulle. Alltid!



Mina två!



Aaw, sötpinglor!

Men ojojoj jag kan ju hålla på i evighet med detta. Men nu ser jag fram emot en dejt med John Blund, sov gott allihop.


Kommentarer
Postat av: fia

hahaha det värstaste kortet på mig;) tuggummi i mun men roligt det hade vi;)

2011-11-21 @ 10:04:42
Postat av: BULLEN

Vafan ak. Så jävla orättvis bild!!!!!

haha

2011-11-21 @ 12:20:48
Postat av: Eda

Bigfoot släng dej i väggen

2011-11-22 @ 08:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0