Tillbaka.

Så där, då var vi tillbaka i stan efter ännu en helg i Fränsta, känns som att måndagarna upprepar sig i inlägg.
Idag när jag släppt av Kicken på jobbet och skulle åka hem så var det precis som att någon glömt att tända solen ovanför lägenheten, när vi svängde in mot östra Granloholm och Uppsalavägen så var det precis som att gå in i ett mörker, solen sken överallt, förutom här.. Yehelloo??

Helgen har i alla fall varit bra, lugn och skön ( repeat?) I fredags så slutade Kicken senare än vanligt och vi kom inte iväg förän vid 5 tiden. Väl framme bjöd Ewa på ett glas rött, är väl ingen rödvinsfantast men Vinorosso, det går ner, annars är det vitt som gäller.
Satt och prata skit och rätt som det var så satt jag där med ett par sprillans kanonsnygga klackepjugers. Tack Ewa :-)

Öööh, jag har för mycke att tänka på tror jag. Tänkte berätta vad vi gjorde på dagen i lördags men jag kommer inte ihåg! JAG KOMMER INTE IHÅG, haha!
På kvällen iaf så for vi till Johan, Annis, Mikkis och Viktor. Satt ute och myste innan solen gick ner och vi höll på att förfrysa fingrarna.
Då förflyttade vi våra små rumpor in i husvagnen, det är bra nog mysigt med husvagn, ja det är det! Där satt vi och prata massa, Neo höll låda mest hela kvällen, våran lilla gosprupp! Viktor var vaken liten dp och då och Mikkis sprang in och ut ur bastun.
När man sitter så där samlade några stycken med barn och grejer så känner man hur bra man verkligen har det, tänk bara för ett år sen, hur allt var då.
Gud vad jag är lycklig !!


BarnvagnsParkering


Även stora pojkar måste sova ibland


Grabbarna ligger och pyser på maten


Neo och Viktor

I går var vi iväg på BabyShower hos Claudia, vad mycke fint hon fick, dum man var som inte hade nått sånt där ? ;-)
Nä, vi fick ju mycke fint ändå ju!
Efter det for vi till Putte och Marie, jag och Marie var tok hungriga så vid kl 8 beställde vi mat från BjörnBiten, aaah va gott! Fett, men gott hihi!

Ja den här helgen har varit minst lika mysigt som alla andra helger, känner mig glad även fast vi är tillbaka i lägenheten, även fast det är Greek på tvn, vilket jag tycker suger häst P..
Jag känner mig bara glad.

Puss och Kram
Over & Out


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack vad snäll du är ! :) Vad mysigt och härligt ni verkar ha det! :)

2008-08-25 @ 18:06:25
URL: http://genombrott.bloggagratis.se
Postat av: Helené

Ja, han växer så de knakar :) 1 månad i morron ;) Otroligt!

2008-08-25 @ 21:03:54
URL: http://www.missh.bloggagratis.se
Postat av: Annis

Fin blogg du fått till=) Och vad våra grabbar är goa o mysiga! Tänk vilka bus de ska göra när de blir äldre.. ha ha! Kramar

2008-08-25 @ 21:33:13
Postat av: Jenny

titt, nice blogg!:) å superfina bilder!!

2008-08-26 @ 17:44:19
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: therese

Hej gumman! Va roligt och läsa att ni mår bra, Neo är lika söt som vanligt... men du & Kicken är inte så tokiga ni heller ;) När ska vi ses? Jag håller på och flyttar för fullt... va och lyssnade på hjärtljud idag, vilken känsla...hihi! Nu känns det mer verkligt... kanske vi ska ses i helgen? Vad ska ni göra? Kanske vi kan komma o hälsa på i huset ??? LOVE

2008-08-26 @ 20:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0