Tillbaka.

Efter några dagars uppehåll tycker jag att det är dax för en liten uppdatering.

Helgen har vi som vanligt spenderat i Fränsta, så skönt så.
På fredagen då vi kom dit så åt vi en bit mat, sen kom EvaLena ner och hälsade på.
Det blev promenad, mycke mer än så blev det inte, en mysigt och lugn fredag kan man säga.
LÖrdagen däremot började tidigt, Kicken var väl den som sparka igång tuppen och sedan satte han igång att klippa gräs, Jag och Neo vaknade vid 9, åt frukost och hade lite morgonmys innan EvaLena och Pappa kom ner.

Pappa tog med sig Neo och Cross hem till Ovansjö medans Jag Kicken och EvaLena satte kurs mot Boda Borg.
Hjälp, vilken bra kondis man har :-) Men kul var det i alla fall.
Lite ont i knäna efter allt krypande i gångarna bara och med hala byxor (vilket gjorde att man gled neråt ju mer man tog i) plus en Kicken som skulle peta mig i rumpan hela tiden, lägg på ett skratt anfall på det, mm, rent utav omöjligt att ta sig uppför en sån gång, haha!

När vi kändes oss klara med Boda Borg så for vi en snabbis till Fränsta sen vidare till Ovansjö, där väntade Neo och Cross med tårta och kalas ;-)
Senare på kvällen var det dax för Kräftskiva.

Det har varit en trevligt helg :-)

Idag ska mamma komma ner och vara med Neo under tiden jag är hos vetrinären med Cross, hon ska få spruta plus att hon har fått någon inflamation i ögat som dom ska få kolla på.

På fredag är det Baby Shower at the Lilja/Prego residens :-) haha, Wehooo!!
Och lyssna på det bästa, igår innan jag hämtade Kicken på jobbet, han slutar 9, så beställde jag en present och idag vid klockan 10 då vi fick posten så var presenten med, ojoj det kallar jag snabba puckar!

Ne nu måste jag dricka kaffe innan mina naglar blir ett minne blott..


  

   

  

 

 

  

Kommentarer
Postat av: Fia

fy fan kvinna ...d syns ju inte ens att du fött barn....du anar inte hur lyckligt lottad du är över att ha sån fin kropp...jag är i alla fall jävligt avundsjuk....



Vad fin han är Neo....ett riktigt litet charmtroll :=)

2008-08-21 @ 20:41:50
URL: http://jungis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0