Update.

Time for some update dont you think?
Jag tycker det är på tiden i alla fall..

Är nu hemma i lägenheten i stan efter att ha spenderat dagarna sen i onsdags, uppe i Fränsta.
Klippt gräs, KICKEN har klippt gräs och jag har gått runt med trimmern, weheeeii!!
Tog en jävla tid för gräset var så långt, men det blev fint då det var klart.
Har även tagit bort två äppelträd och trimmat lite buskar.
Ska upp igen nu till helgen och fortsätta, tycker synd om Cross som ska behöva vara här i lägenheten, hon är tokigt nöjd då vi är i huset och hon kan springa lös dagarna i ända.

Våran älskade LillSkrotis är fortfarande världens underbaraste, han har blivit större, då även vi ser de så måste det ju nästan vara så, inte sant? :-) Kärleken är oändlig!

GI-metoden är i full gång i detta hushåll, stackars Kicken har inget val, eller jo på sätt och vis men det är ju jag som lagar maten så han får äta de som bjuds ;-) haha, han lider inte, I hope!
Får se hur det funkar, men jag ger det ett tag så får vi se.

Nån som söker lägenhet i sundsvall?


Ja då blir det snart till att packa igen då, för sista gången.
Jag sa ju de, den gången vi flyttar till hus, då flyttar vi för sista gången.
I dropping the B O M B, vi flyttar tillbaka till västra och Fräna F igen :-)
Husköp, love it!!

Ne nu ska jag göra mig lite kaffe.
Ha det fint alla.
Kram Kram



Kommentarer
Postat av: Fia

Ska ni flytta igen???=) hahaha gud eran träningsvärk efter förra flytten kan ju inte ha släppt ens än;D haha. ska ni flytta in på vissland eller?=) Kramkram

2008-08-04 @ 16:29:28
URL: http://z4mbizzz.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

Wheeee, kul att ni kommer tillbaka hit :) Äre svärmors kåken eller? ;) Härligt med hus :D

2008-08-04 @ 21:10:33
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: therese

Hej gummsi! Är du hemma på torsdag? Tänkte nämligen kika förbi en sväng :)

2008-08-04 @ 23:22:04
Postat av: catrin

härligt med barn och hus, du kommer älska kombinationen, de gör jag ;)

Kanske ska ses med småpojkarna nån dag!!

2008-08-05 @ 06:40:11
Postat av: Helené

Ja, visst äre :)



Jasså? Fick dom en pojk dom med :D Haha, bara pojkar som dimper ner nu ;)



Har ni köpt hus? :) Kul!

2008-08-05 @ 20:10:57
URL: http://www.missh.bloggagratis.se
Postat av: Helené

Okej :) Jag vill oxå ha hus, men vi måste komma på vart vi vill bo först ;) haha!



jorå, allt går hur bra som hällst! Han är så snäll, han bara äter skiter o sover :D Super söt!

Nu ligger han o sover i soffan o väntar på att pappa ska komma hem så vi kan åka hem till mormor o morfar för första gången :)



Hur går de för er då?

2008-08-06 @ 10:50:31
URL: http://www.missh.bloggagratis.se
Postat av: Em

JA, jag söker lgh i sundsvall!! Har du nån i bakfickan eller?:) Hoppas att du och familjen (känns kul att skriva) mår bra!! Många kramar Em

2008-08-08 @ 19:38:42
URL: http://www.ladye.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0