Tjohej

Det är top model på tvn, dom dansar fritt utan musik framför domarna, dom skämms inte så jag har tagit på mig det ansvaret. 
Skämmes tamefan, haha!  

Nyss kommit in från en promenad, gick svängen runt förbi sjukhuset, andra gången för idag. Tycker så synd om Cross, lilla gumman, hon är så himla rastlös i lägengeten, men imorgon åker vi till Fränsta igen :-)

Neo somnade precis innan sjukhuset och har sovit sen dess.
LillPruppen har ätit broccolipuré idag samt druckit lite frukjuice. Trodde inte broccoli skulle vara någon hit, men ack så fel jag hade, han mummsa och åt, innan det var klart hade han puré i hela ansiktet, och såg ut som en liten mini Hulken :-)

Nu har jag äntligen blivit av med den där satans utväxten som gjort sig påmind varje gång man sett skymten av en spegel. 

............

Nu har Neo vaknat och vi har kramas järnet!! Han är grym på det, mammas lilla hjärtekrossare! Han ligger på babygymmet nu, fötterna rakt opp i vädret, dreggel långt ner under hakan och blöjan på halva rumpan ojojoj vilken charmis han är, det finns inga ord som riktigt räcker till. Kärleken till den lilla krabaten som ligger där är oändlig. 

Som sagt, imorgon åker vi till Fränsta igen och jag LÄNGTAR, gud va skönt det ska bli! Också är EvaLena hemma så det kommer bli trevligt bara för den skull. 

Ne nu ska jag gosas lite mer med LillPruppen innan han blir hungrig o ska äta.



Ha det bra!
Kram Kram
 


Kommentarer
Postat av: Annis

Vad go han e! Mys påsar där=) hihi! Nu ska jag gå o sova.. vi hörs. kramen på er!

2008-08-14 @ 22:41:47
Postat av: Helené

Så mysigt de ser ut :)

2008-08-18 @ 17:47:45
URL: http://www.missh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0