Uppdaterad!

Middan och disken är avklarad och klockan är bara halv 5, sitter med en kopp kaffe och lurar på ifall jag ska ta med mig mina två älsklingar och gå en promenad, men dom ligger och sover på sötörat båda två så det får nog vänta till lite senare.
Nu vakna Neo så mer än så här blev det inte.
återkommer inom kort :-)

...
LillFisen somnade igen efter han ätit sig mätt, han mår bra på nr 2 :-)
Han mådde bra på nr 1 också men han håller sig mätt längre nu då vi uppgraderat, hihi.


GRATTIS Johan Annis och självklart lilla Mikaela, som blivit storasyster, till Viktor!


Våran lilla familj :-)

Inte lätt att få till en bra bild när det är tre olika viljor inblandade ;-)







Då det gäller bra bilder på den här lilla herren är det inga problem, han är ju alltid lika fin!



Fingrar och tår och fjäderlätt hår
en blick så klar som såge du tusentals år
Det är knappt jag förstår, en son, han är vår!
En gåva till oss är du min lilla! 

Fick en ny kokbok idag som jag har beställt med GI-recept. Mera nyttig mat, hej och hå :-)
Stackars Kicken kom hem en kväll och ställde sig och gjorde Korv och Mos, Stackarn hade fått med sig en matlåda med wok på jobbet, GI så klart, han var utsvulten!! haha..

Med boken så fick jag ett presentkort på lovefilm.se och på adlibris.com.
Lovefilm bryr jag mig inte så mycke om men adlibris har bra priser på sina böcker så det uppskatta jag mycke, kanon bra!


Ellas var här igår, evigheter sen sist, Ja jag vet att jag alltid säger det, men i det här fallet så kan jag verkligen säga att det var evigheters evigeter sen vi träffades sist.
Vi hade tok trevligt, satt ute o pratade lite skit och drack kaffe.
Hon ska ju få bebis hon med så ioch med det blev lite bebisprat, always!!
Hon har aldrig träffat Neo tidigare och han den lilla sötproppen var så trevlig att han sov hela tiden hon var här tror jag :-)

Imorgon när Therese slutar så kommer hon hit, ååh va trevligt.
Therese är en sån människa som man blir glad och harmonisk av, skitbra, skulle behövas fler såna mäniskor! Man blir lite påmind av det som var förut, men på ett bra sätt.
 Det gillar jag!
Ja hon hör ju till den fina lilla skara som ska få bebis hon med :-)


Ne nu ska jag tvätta lite, avslutar med ett kort på en av mina älsklingar :-)



Ha det fint!
Kram Kram



 


Kommentarer
Postat av: Malin

åh, herregud vad söt han är :D Börjar alltid fnittra då jag ser bild på honom :P =)

2008-08-06 @ 18:02:30
URL: http://genombrott.bloggagratis.se
Postat av: Elin

Gullunge och gullfamilj. Vilket smalj, man blir så glad av att se lill prinsen :)

2008-08-06 @ 18:37:02
URL: http://lady.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Ja det gör jag också :) haha, ja, jag fick en rejäl spurt där med inlägg ;P

2008-08-06 @ 19:14:26
Postat av: therese

va söt du är :) ses imorrn! Kärlek!

2008-08-06 @ 20:20:17
Postat av: Madeleine

Söta ni är ;-)

2008-08-06 @ 21:10:29
URL: http://muppsan.com
Postat av: Jenny

Jamen skojaru.... trodde jag skulle sprängas, va sååå arg å less så ojoj.... Så nu ska jag snart bege mig ner IGEN då.....



Men vad fina ni är, han är så söt Neo så ojoj :)

2008-08-08 @ 08:52:22
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: Helené

Ja, här är de lika dant! Allt ska ske på direkten ;)



Så söt han är :)

2008-08-08 @ 19:31:15
URL: http://www.missh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0