EFTERLYSNING!

Ikväll så har vi haft det riktigt mysigt.
Vid 6 tiden gjorde Elin N ett pitstop på väg hem från stan, det var trevligt. Vi har varken pratat eller setts på evigheter. Drack kaffe och surrade på. Efter ett tag kom Anton och Elin T in vilket också var trevligt. Det är lite mysfaktor med tända ljus och goa personer på besök så här dagen innan julafton.
När dom gått så var det läggdax för Neo, stängde sina två blå på en halv sekund och somnade med nappflaskan i munnen. Efter ett tag kom Anton åter igen in denna gång med Johan.
Vi har spelat bingolotto, dock utan vinst!! Haha, det här var kul, Vi satt och spelade både ettan och tvåans bingo, under tiden satt Kicken och svor över att vi inte hade samma vinster på våra lotter som Anton hade på sin, måste tillägga att Anton köpt sina lotter och hade en riktig lott eller vad man ska säga, Vi köpte våra vi också men på nätet, så vi hade utskrivna lotter på ett vanligt a4-papper. Åter till det roliga, rätt var det var så kom Kicken på varför Anton hade bättre vinster. Jo för Kicken hade skrivit ut lotter som var från oktober ? hahaha... Så vi hade suttit och spelat på gamla lotter ;) Nåja, det fixade sig till slut då han slrev ut som rätta :D

Längtar tills imorgon ja :)

Och du Ewa, nästa år är vi allihopa tillsammans på samma ställe :)

Efterlysning var det ja, VART ÄR ALLA KOMMENTARER?? Nu när det är jul så kan ni väl lämna ett litet avtryck, kul och se vilka som läser :)

Nu äre natta
Kram Kram och en riktigt God Jul

Kommentarer
Postat av: therese

jag läser varje gång du uppdaterar, vet du väl!:) Vi har också spelat bingo, med lite annat folk som ha varit här o hälsat på. Vräkt i mig glögg, cola, godis, pepparkakor och tjuvsmakat på julskinkan :D Pussa lille Neo från mig... o god jul på er!

2008-12-24 @ 00:01:03
URL: http://theresiiia.blogg.se/
Postat av: Farmor

God Jul, önskar jag varit hos er igår men nästa år tar vi igen det med råge.

Läser alltid din blogg...vet du väl.Kram

2008-12-24 @ 09:41:25
Postat av: Melinda

Jag läser :) Vad fint du har fixat till bloggen nu. God Jul & Gott Nytt År!

2008-12-25 @ 09:09:28
URL: http://www.melindahoglund.blogspot.com
Postat av: Nina

Hoppas ni hade en trevlig julafton igår :)

God fortsättning o gott nytt år.

Julkramar / Nina

2008-12-25 @ 17:20:44
URL: http://nonna.bloggagratis.se
Postat av: anna jonsson

Hej gumman!



Läser din blogg lite då och då faktiskt. Men dum dum som man är har jag inte riktigt hängt med att jag faktiskt kan kommentera dina inlägg...förräns nu..ja ja det är inte alltid lätt. Du är väldigt duktig att skriva, fin julgran och soffa med för den delen. Nu ska jag spela lite spel med Adam, imorgon blir det utgång/ ha de så jätte bra kramar kusin vitamin

2008-12-26 @ 18:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0