Han där uppe hatar mig!


 Vad faaaan har jag gjort världen för ont denna gång mån tro?
Idag då jag och Neo var på väg för att hämta Claudia och Maya så åkte vi i diket, kul? Nej, men kallt!!
Det var inge mycket men ändå inte så pass lite så man kunde ta mig upp på egen hand, efter ett tag så hade jag sån tur att Lennart, Liljas mammas sambo, kom med traktorn och kunde dra upp våfflan *tusen tack* Sen fortsatte vi, med Claudia och Maya i bilen, mot vår slutdestination Johan och Annis.

                            
Neo, Mikkis och Viktors små fotar           Annis Och Maya

             
Neo och Mikkis                                     Maya och Viktor

                     
Maya, Mitt knä, Neo och Vikke           Min lilla älsklingsprupp

Tjohej på ett tag, nu ska jag fundera..

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Annis

Tackar för idag! Tok mysigt att ni kom=) Vad ska du fundera på då? Kram påre!

2008-12-13 @ 19:54:16
URL: http://annhelen.bloggspace.se
Postat av: eda

hoppas de gick bra med er och bilen..saknar er allihop..kram

2008-12-13 @ 20:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0