Jul med Ernst..


..ja jag säger då det ja. Kirchteiger i all ära, eller? Det är iaf vad som är på tvn i skrivande stund.

Ikväll så har vi varit hos Lilja Claudia och Maya, Claudia fyller ju som sagt år, iofs så är det inte förän imorgon men hon blev firad idag. Vi åt kakor och tårta  -proppmätt- pratade och skrattade. Danne & Gunilla var där, och för att inte glömma Melker. Som vanligt så håller man på att skratta ihjäl sig åt Danne och hans dråpliga komentarer :D haha..

Jag vill hitta på nånting kul imorgon, men vet inte vad!!? Bilen strejkar ju igen så man tar sig inte allt för långt. Den här
gången är det tändningslåset som är paj, love it! Alltid ska det vara nånting, ska kanske önska mig en ny i julklapp? haha, svar NEJ!

Förstår ni kära vänner att det snart är julafton? Jag gör inte det ja, har liksom inte hängt med tiden.
Men nu har jag börjat längta -wohooo- och det är bara för att jag vet vad Neo ska få för skojiga julklappar :D Och för julmatens skull förstås, har inte varit på ett enda julbord faktist, inte ätit en enda prinskorv eller julköttbulle än. Så på julafton minutrarna innan det är matdax så kommer jag att sitta och dreggla ikapp med Neo ;)


NeoFisen


Neo & Maya

Han är hjälpsam lilla Neo, här håller han på att hjälpa Maya att få upp en av Mamma Claudias presenter, tss ;)

Thats all for now
Kram Kram


Kommentarer
Postat av: helené

Elton har en likadan body som Neo, han hade den oxå i går :)



Jag fattar inte häller att de snart är ju, jag har missat hela december känns de som! De går på tok för fort :-) Elton är ju 4½ månad nu tillomed.. Hua!

2008-12-21 @ 11:58:11
URL: http://missh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0