Rackarns!

Kommer ni ihåg att jag inte kunde komma in på min mail för ett tag sen? Samma sak hände idag, dom på supporten sa att mitt konto blivit kapat och varför det blivit det kan jag inte i min livligaste fantasi förstå. De enda mailen jag får är ju mer eller mindre reklam och sånt crap. Skitsamma, nu är det fixat igen iaf :)

Jag skrev ju igår att jag ville hitta på nånting idag, sagt och gjort. Mamma kom ner imorse för att vara barnvakt medans jag och älskling drog till stan. Kom hem aningen fattigare men vad gör väl det då det snart är löning? :) Har ju inte köpt någon julklapp till Cross tidigare så vi passade på att göra de, hon kommer inte vara göralös på julaftonskvällen iaf. Vi köpe ett hundben, det är 1 meter långt och en diameter på 10 cm det är med andra ord riktigt STORT :)  Köpte en skjorta med slips till Neo som han ska ha på julafton och Kicken hittade en röd tomteklänning med luva som vi bara var tvungna att köpa, dock inte till Neo utan till Molly :D

I skrivande stund så sitter jag och Älskling och kikar på nya bondfilmen, vilken mysbrud jag är va som bloggar under tiden ;)

Julafton närmar sig med stormsteg!! :D

Vilken BLICK!!

En bild säger mer än tusen ord, säger man inte så?
I detta fall så kan man se på Neos blick att han tänker " Stick morsan, jag raggar på Maya" <3 haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0