totooo


Då var det kväll igen
och här sitter jag. Dagen har varit till belåtelse, har nog inte gjort något märkvärdigt, ne inget utöver det vanliga. Marie och Molly var här en sväng på förmiddagen sen satte jag igång och lagade mat så den skulle vara klar då Kicken hade lunch kl 2.

Nu ikväll så har vi badat, Egentligen var det bara Neo som skulle bli blöt, men då han badar i badbaljan så slutar det alltid med att både jag och Neo är lika blöta. Han är en jäkel på att plaska, Sötnöten våran :-D

Pappa ringde förut och frågade ifall vi behövde nå mer julsaker, vilket sammanträffande för vi behöver två ljusstakar till. Snäll som han är så skulle han köpa det och ta med till oss imorgon då han ska komma ner och hälsa på Neo :-)

Ja just de ja, jag har gjort en sak till idag, haha! Tro det eller ej så har jag färgat håret IGEN!! :-) Men nu ska jag ha så här ett tag, lovar lovar!

Brunett, ja visst!



See yaaa...

Kommentarer
Postat av: therese

ååå va fint :)

2008-12-04 @ 21:23:34
URL: http://theresiiia.blogg.se/
Postat av: sanna

Men hallå! Jotack det är bara fint med mig :D

hur är det själv? Det verkar som det är tipp topp ?! :)



Btw så blev du väldigt fin i håret ! Men kan berätta att du var inspirationen till att jag håller på att bli megaljus igen. Du passade så sjukt bra i det så jag började längta efter mitt. så nu är jag påväg ditåt igen :)



Men som jag vetat sen vi gick i, vad var det, sexan? Så passar du fan i alla hårfärger. Har kvar skolkortet från åttan när du har orange hår ;)

2008-12-05 @ 15:54:26
URL: http://sannadee.blogg.se/
Postat av: Elin

Snygg när du är brunett tycker jag :-)



2008-12-06 @ 16:23:17
URL: http://eljo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0