.....

Faktum är att jag inte får till titeln på mina blogginlägg. Och eftersom jag suttit ett tag och grejat så är jag inte lika entusiastisk som när jag satte igång. Därför mina vänner så får ni ta det som det är ;)

Neo är sjuk :(
Dålig i magen och feber, stackars liten! Vaknar och skriker hysteriskt, det skär i mammahjärtat då man är så hjälplös. Det enda man kan göra är att krama, krama massa och trösta! Vilket både jag och Kicken gjort ikväll, vi tog ner Neo till tvummet och myste in oss under ett täcke, efter ett tag somnade Neo i Kickens knä så då fick han ligga kvar här i soffan och sova tills nu, för bara några minuter sedan då Kicken skulle lägga sig. Då tog med Neo upp för att låta han fortsätta sova i sängen ♥

I natt vid 3-tiden satt jag och Neo vid köksbordet och mumsade i oss alvedon, eller vadå vi? HAN mumsade och JAG satt och gäspade. Jag kan inte komma på någon natt som han varit så här orolig som han varit nu dom senaste nätterna. Men å andra sidan så har han aldrig haft feber eller varit dålig innan heller..

Idag har jag Neo och Cross varit hemma hos mamma och pappa hela dagen, tok trevligt som vanligt. Ätit mat och surrat en massa. Var och handlade lite med pappa och Neo som fick syns på en nalle storlek bamsebjörn, Neos ögon höll på att ploppa ur huvudet och hans mun blev formad som öppningen på en fågelholk. Störtskön min, haha han ville ha den! DET SYNDES ;) Mmm ja man vet ju aldrig vad tomten kommer med, hihi va gulligt! :)

Imorgon ska vi till Lilja, Claudia och Maya. Claudia fyller nämligen 27 bast, wohooo!! :) Innan det vet jag inte vad vi ska hitta på med. Kicken är låååångledig nu, JAAA!! Det tycker vi är kul, Är det bra väder så ska vi ut så Neo får åka pulka. Han trivs i sin blåa lilla pulka med regnbågsfärgat snöre ♥

Nu ska jag gå upp till mina två sömntutor där uppe och stänga mina två blå jag med.
Ha det bra!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0