Back in the game, men bara nästan

Helgen är avklarad, inflyttningsfesten likaså.
Det var trevligt :-D
Aningen berusad, men vad gör det? ;-)

Längtade efter Neo och Cross igår så jag höll på att dö!!
Tokmysigt då dom kom hem igen, det var det bästa på hela helgen! :-)

Senare på kvällen kom Putte Marie Melvin och Molly hit, vi drack glögg och åt massa kakor och bullar! Inte fy skam det heller.

Jag känner att det är lite tomt i bloggförrådet för tillfället och så kan det vara.

Nu ska jag dricka te och invänta Kicken som är på jobbet.

Som vanligt så var kameran med den i ca 15 minuter och dom minutrarna infann sig innan folket, haha! Sen blev det inga mer kort knäppta :-S Typiskt!!

EvaLena rockar i baren


Jag o systra
 

David


Eda och Kicken  


Älskling och Jag


That´s is :-)
Tjohej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0