Avslutar med bilder..


Ikväll har jag julpyntat lite till, man får ta det i omgångar liksom.
Inom sin tid blir det klart och med det menar jag innan julafton, förhoppningsvis :-)

Vid elva tiden idag så begav vi oss ner på "myspys", Neo var med på sången och efter det åt han lunch, men eftersom han inte sovit sedan han vaknade på morgonen så var han dödstrött, i och med det så var det sov dax för lille herr Rahmquist. Då "myspys" var slut så följde Claudia och Maya med hem till oss, vi drack te och åt pepparkakor :-)

Var nyss upp och snosade på min lilla älskling och stora med för den delen, dom ligger uppe i sängen och kollar på film.
Tidigare ikväll så var Neo inte alls med, han var ledsen verkligen jätteledsen och det skar i mammahjärtat då jag var helt hjälplös, älskade lilla vännen :-(
Det var nog trötthet ihopslaget med förkylning och gaddar som var boven. Ja för under dagen så har lillskrotis gått o blivit snorig. Alldeles röd om lillnosen, stackarn!
 
Nog för nu, avslutar med lite bilder :-)



Mys med pappsen

 
Claudia och Maya på myspys


Neo på myspys


Senaste sovstilen ;-)

Nu äre natta! :-)

Kommentarer
Postat av: Tina (elins moster)

Jag har länge tänkt lämna en komentar här, så nu gör jag det. Gud så gullig och söt han är Neo.

2008-12-03 @ 10:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0