Måndag Måndag..


Samtidigt som jag skriver
så kollar jag på my shocking story på kanal 5. 
Handlar om ett par som fick sitt första barn för 4 månader sedan, mamman är 20 och pappan är 19 men grejen är att mamman endast är 84 cm lång eller kort? HIn r världens kortaste mamma. Det är rätt facinerande, sevärt om inte annat!

Idag innan Kicken gick på jobbet så var Alex Carola och Gideon här, super trevligt att dom kikade in :-) Neo och Gideon brukar träffas på myspys men dom ska inte dit på onsdag så det var ju tur att dom fick träffas idag istället.
Vi drack kaffe och surrade lite. Gideon fick prova Po.p overallen som inte Neo kan ha, kan ju även tillägga att han aldrig använt den heller för den delen :-S Gideon kunde i varje fall ha den så nu kommer den till någon nytta :-)

Nu ikväll så har jag och Neo varit hos Claudia och Maya. Va drack te och åt pepparkakor.
Neo, han gravlade runt på golvet och knackade på allt han kunde hitta, vilket han gr hela tiden, får han en hammare i julklapp så kommer vi inte ha en hel pryl kvar i huset ;-) Buspropp! <3 Maya sov mest hela tiden, tröttis!

Nu är bilen fixad. Jag och Neo drog en ragg genom fränsta på vägen till Claudia och Maya. Visst är det skönt att promenera, men när snön öser ner och det är minut 10 ute så är det inte lika skönt längre och då känns det bra att kunna ta bilen.


Dom bästa som finns!!





Cross låg under Neos matstol.
Han åt gröt och nös. 
Hon blev prickig ;-)



Likisar :-)
Gideon & Neo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0