Världens sämsta mamma!!

Dagen började milt sagt kaotiskt!

Neo ramlade ur sängen
, det gör ont i mammahjärtat bara av att skriva det.
Som tur var så gick det bra TACK OCH LOV.
Han tappade andan, och försökte gråta men det gick inge vidare, när jag suttit med han i famnen ett tag så lugnade det ner sig och han fick luft igen. Han landade olyckligtvis på kanten av min mobil som låg på golvet så nu har han ett avtryck av min knappsats över ögonbrynet. Mitt lilla älskade hjärta!
Det är seriöst det värsta jag har varit med om, jag blev livrädd.
Var alles grinfärdig och skakis hela förmiddagen.
Efter bara någon minut så hade Neo slutat gråta och var sitt vanliga spralliga jag igen, ja jag säger då det, vilken hårding!
Känner mig som världens sämsta mamma kan jag lova.
Jäklar anacka, jag fick nog en puls på 4000...
Ett blåmärke och avtrycket från min mobil var det enda han fick, HAN MÅR BRA! Skulle kunna sitta och skriva det om och om igen för det är sådan satans lättnad!

Igår var det avslutning på myspys.
Vi åt massa mat och vi var även i kyrkan en sväng, Neo + kyrka? Vilken kombination, som ni vet så ekar det rätt rejält i en nästan tom kyrka och som vissa av er också vet så har Neo röstresurser så det räcker till och blir över :-D Älskling!!
Han fick paket och ett kort där det står  Årets mysis 2008 ;-)

Jaaa just det ja! Jag har sutiti och mailat med microsoft suport ett tag och nu ÄNTLIGEN så har jag fått nytt lösenord på min mail, så nu är jag back on track och kan logga in på min vanliga msn *wohoo*

    
Neo och Molly          Halva Tobbe och Benjamin

                 
Marie och Neo i Kyrkan         Dax att öppna paket !!



Tjena schnygging!

Kommentarer
Postat av: Catrin

Då är vi två, Loke ramlade ner från sängen för typ 3 veckor sen. Jag mår fortfarande dåligt när jag tänker på det ibland. Och dom är nog inte dom första =)

2008-12-11 @ 21:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0