3 månader !!

Weheeeiii idag blir Neo hela 3 månader, mammas lilla älskling är inte så liten längre, ne tvärtom han börjar bli stor pojke nu. 



I skrivande stund ligger han och sover här ute i vagnen brevid mig, Cross ligger här hon också, är bra nog nyfiken på barnen som leker utanför oss i lekparken, men lydig som hon är så ligger hon kvar. "Se men inte röra", hon är så duktig så.
De senaste dagarna har varit rätt tuffa för lilltjejen, hon behöver mycke mycke social träning för att hon är så rädd, så det är precis vad hon har fått.
Det börjar bli bättre och jag tror det är riktigt bra träning för henne då hon ligger här ute med oss och får höra alla ljud från små traktorerna som barnen åker runt på, bilar som åker ute på vägen och folk som går förbi.
Träna träna träna, det är de som gäller.

I helgen ska Neo vara hos mormor, de är så gruvsamt när man ska vara borta från han, med samma gång man vänt på klacken så börjar saknade krypa fram.
Det kommer nog gå bra.

Jag och Kicken ska ju som sagt ut och svänga våra lurviga, haha aaah det ska bli kul. Var på systemet idag och inhandlade allt som behövs. Notan slutade på1300 kr (!), Men som tur är så var det inte bara till oss två vi handlade :-)
Vinet som jag ville ha, chill out, rosé vinet, är beställningsvara så det blev en liknande sort istället. Ja det går nog ner de också ;-)

Jag blev nyss bjuden på kalas av en liten flicka som heter Amira som sitter och gungar här utanför. Hon fyller tydligen år idag, 3 år kan jag gissa på att hon blir. Hennes familj sitter ute på deras uteplats en ingång bortanför mig, tänk om jag skulle traska över och säga att jag blivit bjuden på tårta av Amira och slå mig ner där hos dom. Nu skulle jag ju aldrig göra det men vad jobbig situation det skulle bli, för dom ifall jag gjorde de:-) Haha.


Ha en bra dag.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gullig liten kille!

Jo har följt din gamla blogg med,undrar bara varför du valde kejsarsnitt?

& fick du tjata om det,eller sa dom sa direkt?



2008-07-17 @ 16:48:18
Postat av: ak

nä man bor här så har man möjligheten att välja, så jag valde att göra det för att det kändes mest rätt.

2008-07-17 @ 19:43:38
Postat av: Lisa

Vart bor ni då?? =)

Har själv blivit akutsnittad.Men hade mer än gärna fött normalt om allt gått som det skulle.

Tack för svaret btw =)

2008-07-17 @ 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0