Gääääsp!!

Fan, idag har jag gäspat 63 gånger, minst! Kanske inte precis 63 gånger, men många iaf. Varit ute och gått två gånger med mina två små älsklingar. Rensat rabatten, städat i förrådet här ute och druckit kaffe. Under tiden jag skrivit det här så har jag gäspat 3 gånger till. Sömnbrist, kan det vara det som är felet?

Nu har Neo sovit i tre hela timmar. Han ligger här ute brevid mig i sin vagn, sover så gott då han ligger i den.
Drog på han en mössa förut, han var mammig och ville sitta i knä o gosas också blåser det så mycke så han fick ha på sig den.
Men i alla fall, det jag skulle komma till var att när han såg sig själv i spegeln börja han tokskratta, vi brukar stå med han så han ser sig själv där men brukar han inte toka sig så där mycke, älskade vännen, han tyckte nog han såg rolig ut i sin lilla mysse ;-)

Imorgon ska vi på läkarbesök. rutinkontroll, ska även väga och mäta. Han väger nog närmare 7 kilo nu :-)
Förra gången, för två veckor sedan så vägde han 6,4.
 
På fredag då Kicken slutar så ska vi åka till fränsta och vara där hela helgen, skönt! Jag längtar faktist redan nu, det är så lugn och skönt. Cross kan springa runt hur hon vill och vi har ett helt hus för oss själva.

Ikväll ska vi vara snäll med farbror Johan och hjälpa han att köra lite möbler.
Hej & Hå jag börjar bli grym på att köra släpvagn ;-) Men man kan nog inte bli annat efter alla dessa turer upp o ner, till och från Örebro, Fränsta, Sundsvall, Ja det har blivit mycke flytt de senaste året.
Men än är det inte färdig flyttat, inte förän vi skaffat hus!
Så är det med de.

Nu börjar det röra sig i vagnen, han har snurrat runt så mycke så mössan sitter på sniskan och är bakofram.
I samma ögonkast som han slår upp ögonen nu så är det mat som gäller, en sekund senare och det blir ramaskriiiiii :-) haha.



Ha det gött :-)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi jaaa det är jättefint! Längtar tills man får ANVÄNDA det........ Tar ju evigheters evigheter, har ju inte ens BÖRJAT rensa å tömma ur rummet än... Segt.

Men Rom byggdes ju inte på en dag heller så.. s

2008-07-24 @ 16:36:23
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men varför tar ni inte över svärmors hus? Så fint ju! :) För visst ska ni bo här i västra då;)

2008-07-24 @ 16:38:22
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hm.. Klart ni ska ta över det :D

2008-07-24 @ 19:24:57
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: Helené

Va söt han är Neo :)

2008-07-28 @ 20:15:00
URL: http://www.missh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0