Helgen är över..

..tillbaka till vardagen med världens goaste Neo och lilla Cross.
Kan bara säga att helgen var helt ok, tyckte dock att själva festivalen var mindre roande.
På fredagen hade vi slocknat redan vid 1-tiden. Vaknade upp på lördag morgon, Kicken var vrål jäkla bakis hungrig dessvärre vare det ett tag kvar innan Vagga öppnade så vi gick ut o körde lite bugxter, mm ladda batteriet till bugxtern rättare sagt.
Närmare kvällen drog det ihop sig till för-förfest, vilket vi inte visste då utan, för oss var det förfest hos Ewa, samma som kvällen innan. Jag drack licor 43, cider och vin, lite öl, trotts denna blandning så kände jag mig inte det minsta bakfull någon av dagarna.
Kim hade också fest, så efter ett tag drog vi ner dit, därav Ewas för-förfest. Lill Lars & co hade anlänt, han var nykter och körde, så vi åkte med dom i hans lila lilla bil.

När förfesten var avklarade så förflyttade vi oss upp til festivalområdet, men våran vistelse där varade inte länge.
Istället åkte vi till gissjöbadet, tände en eld, lyssnade på musik, satt där och drack och hade trevligt, vissa badade, jag hörde dock till dom som satt vid elden och drack vin.

Måste bara tillägga att Therese borde varit med, men hon jobbade sååå vi får hänga i veckan istället, visst va?

Kort sagt så har det varit en bra helg, det bästa var iaf när vi hämtade Neo, ååh mammas älskling, världens bästaste Neo!
Oj oj oj vad jag älskar dig lilla pojke <3



Ne nu ska jag kika på Sex and the city.
Ha det fint!
Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Therese

åååå, jag hade gärnat vart med, de där med Gissjö lät jäkligt mysigt =) japp, nu i veckan umgås vi, kanske fre?? Jobbar kväll imorrn och i övermorgon... jag ringer =) KÄRLEK!

2008-07-22 @ 18:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0