Sista för idag

Ja, det är så sant som det är sagt de. Det här är sista inlägget för idag,
Ååh gud så hungrig jag är, som jag skriver så verkar det som att jag är hungrig 24-7. Mm...okej, det är delvis sant. Nä jag tror fan helt seriöst att jag är konstant hungrig, dygnets alla timmar. Men så har det nog alltid varit. Nåja, känns som det kvittar, jag är ju glad ialla fall.

Sitter med en utslagen hjälte i mitt knä. Ååh  lillvännen sover så sött så. Finns inget mysigare än att ha han i famnen och gosas tills han somnar för natten :-)




tokmyser framför tv´n


Kvällsprommis innan vi hämtar pappsen



Imorgon kommer mammsen hit för att vara lite barnvakt. Jag ska roa mig med att storstäda :-) Ska puttsa varenda pinal som finns i lägenheten, Weeehheeiii, det kommer bli så rent! Aa det kan du hoppa upp och sätta dig på!
 
Nu blir det kvällsfika!
Tack för mig! God natt, god natt..



Kommentarer
Postat av: Cattis,

2008-07-09 @ 16:34:04
Postat av: Cattis

He he! Jasså? hur kunde du misstänka det då?:P

Jo det rullar väl på, tar ju en himla tid! Men de är de ju värt! :P Puss o Kram

2008-07-09 @ 16:35:01
URL: http://theworldbychu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0