Snabb update.

Igår va Kicken sjuk, lilla älsklingen.
Dock inte så allvarlig, bara så att det räkte till för att stanna hemma. absolut inte mig emot :-)

Vi åkte till mamma och pappa där vi blev bjudna på mat, köttfärssås & spagetti, det funkar alltid! På hem vägen stannade vi till hos Johan, Annis & Mikaela, Det är alltid lika trevligt att komma dit :-) LillKnodden i Annis mage var livlig, ne livlig är nästan för milt sagt, det såg ut som om att den tänkte ta mag-vägen ut där ett tag. Tokig bebis :-) 

Har skaffa en ny mobil också, wohoo! Äntligen :-) SonyEricsson w960i..

Idag när jag har skjutsat Kicken på jobbet så tänkte jag dra en repa genom lägenheten med damsugare, skurmopp och trasa. Det blir fort skitigt här, fattar inte varför ?
Åh gud, jag såg att mina blommor ute på balkongen är mer eller mindre döda. Är nästan aldrig ute på balkongen, är bara ute nere på framsida så då glömmer jag blommorna där uppe, bra AK :-)

Ne nu ska jag klä på min lilla Neo
Ha det bra!
Kram Kram



 


Kommentarer
Postat av: Bella

Ja han är bra söt min lilla vovve. För att inte tala om din bebis. Sötaste jag sett på evigheter. =)

2008-07-08 @ 15:58:20
URL: http://bellasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0