Sol sol & åter sol

Jag & Neo har suttit ute större delen av dagen, vilket vi även gör fortfarande.
Det är så himla skönt i solen, löööööv it! Största problemet är grannarna, dom på andra sidan staketet har nån slags get together hemma hos dom tillsammans med grannen lite längre bort.
Om ni tor att ni hr hört nån prata mycke, så kan det inte vara nånting mot för hur satans mycke hon paratar. Om allt och ingenting. Om dom pratar om fiske, då har hon vare med om sååå mycke när det gäller fiske, Om dom pratar om hundar så kan hon allt om hundar. Pratar dom om korsord så är hon som ett levande uppslagsverk enligt hon själv. Hon kan inte vara med än 24-25 år och låter som att hon ha rökt dubbelt så lång tid. Har stor lust att traska över och få tyst på hon på nått vis.
Men hur skulle det se ut? :-)

Neo ligger och sover efter maten och jag måste fundera ut nånting till mig själv.
Blir nog rester, ungsfalukorv ovh potatis, det är gott. Kicken som gjort de, såå duktig så!


En alldeles sne Neo :-)


Ute o myser i vagnen, mästare på grimaser, det är Neo de :-)


Pratade med Therese på msn förut. Hon jobbar 18-19 juli :-( så himla tråkigt!! Ville att hon skulle vara med upp till Fränsta! Evalena skulle jobba hon också, jäklar. Meen vi får göra det bästa av situationen. Själv så ska jag köpa "Chill out" den rosa sorten, rosévin, alltid gott när det är party på G.
Bara man har nånting att varva med för det kan ju bli en aning sött efter ett tag.

Har hittat en liten rottisflicka som jag vill köpa, det var två stycken men jag vill ju bara ha en ;-) Ååh dom är så himla fina!!

Ne nu ska jag gå in och fixa lite mat.

                                             På återseende :-) 
                                        Kram Kram





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0