Stress. Stress. Stress.

Jag tycker inte jag gör något annat än att stressa dagarna i ända.
Idag fick jag ett mindre sammanbrott, det är tillåtet ifall det har varit för mycke och för stressigt. Precis så som det har varit för mig ett tag.
Meeen som den sanna kämpe man är så har man bitit ihop, mått k*k, men jag har ändå fixa det som ska fixas och gjort det alla vill att jag ska göra, samtidigt som jag har haft Neo hela dagarna (älskar han oändligt mycke) klivit upp på nätterna och matat han då han blivit hungrig och sen igen tidigt på morgonen, jag städar och försöker få iording i lägenheten  Åker och handlar. Det låter kanske inte mycke, men för mig är det mycke, och helst då man ska göra allting samtidigt!
"Men gud, hon är ju hemma hela dagarna och är mammaledig", så tänker säkert många utav er men jag läste faktist om en tjej som var mammaledig. hon tänkte att "Ja men jag är ju hemma hela dagarna så det är klart att jag fixar med allt som ska fixas, eftersom att pappan jobbar" Efter ett tag var hon så utbränd att hon slog sin dotter. Det blev bara för mycke helt enkelt. tycker jag att det är bättre att jag får mina små sammanbrott då och då, Låt mig vara sur o grinig ibland, jag är ju inte mer än människa.


Btw!! Grannen bortanför, hon som prata så mycke igår, har idag satt igång o sjungt, HÖÖGT!! dessutom. Med balkongdörren öppen. Helt seriöst så har hon hållt på sen 1-tiden idag
Hon har skum musiksmak, Black Ingvars bla, och sån där konstig musik, typiskt 90´s musik.
Jaja, talanglöst är ju nästan snällt sagt, hon skulle mer än gärna få sitta i mitt kök och prata hela dagarna, bara hon låter bli att sjunga!

Nu ska jag natta Neo

Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman! Jag vill bara säga att jag tycker att du gör det bra. Och dom som tror att det är lätt att vara hemma och vara mamma ledig är helt fel ute. Inte för att jag är mamma, men jag är ju inte dum. Jätte tråkigt att vi inte sågs på GF. Hade varit hur kul som helst. Saknar er. Hälsa Kicken så mycket oxå. Kramar

2008-07-10 @ 08:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0