Veckan som var.

Visste du att det är fysiskt omöjligt att slicka på sin armbåge?

Veckan och helgen som var har varit toppen.
Onsdagen spenderade jag med min kära mamms, vi gick ner på stan med Neo för att kika på det utbud som gatufesten gav.
Trevligt att promenera runt och bara vara tycker jag.
Sen då vi kom hem till oss igen så åkte mamma och Neo hem till Ovansjö och jag for till Therese, dax för utgång.
Nykter! Det enda som var trevligt med de var att träffa Therese, evigheter sen sist!

Torsdagen var jag Neo, Kicken och Therese nere på stan större delen av dagen, åt mat och hade trevligt. Lika trevligt som föregående dag.
Så där har det rullat på helda veckan och helgen, fett najs hi hi ;-)

Idag har jag och Neo sovit som två tokar. Men vi har öven hunnit med massa bus, ni får stå ut med att det blir mycke prat om han, men han är ju väärldens bästa pojke, så himla fin!! :-)


 
Sitter och Filurar På Mammas Mage


Super Nöjd Lillfis Som Sitter i Egen Stol


Gymmar Lite


Nu väntar vi bara på att lillknodden i Annis mage ska komma, tycker det  borde vara dax snart.
Jag tror att det blir en pojke! :-)

Nu får det räcka för idag.
God natt och Sov gott
                 Kram Kram           

Btw, 9 av 10 prövar att slicka sig på armbågen då de läser detta :-)
                                                          

                                                                    

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Ja men kanske att jag testade det där med armbågen!! HA Ha HA..

Hare göttans polarn!

2008-07-07 @ 13:37:40
URL: http://eyk.blogg.se/
Postat av: Therese

Han är kanske hur söt som helst lille Neo!=) När ska vi ses ??

2008-07-07 @ 17:07:42
Postat av: Cattis

Jobbar på BodaBorg jag vettu! :P Ja ne de va fan inte igår, hur e de med dig då? Puss & kram

2008-07-07 @ 21:15:50
URL: http://theworldbychu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0