Bakfull Syster

Idag har jag och Neo varit i Ånge hela långa dagen.
Skulle träffa Evalena lite innan hon for hem till Östersund, hon var ruskigt bakfull så det var ju inte så det sällskapet var inte så mycket att hurra för så vi for till min fater istället och hälsade på folket där.

Snart är det Fränsta Festivalen, jag och Kicken ska gå ut tillsammans för första gången på evigheter!
Anna och Evalena kanske kommer och gör oss sällskap, det skulle vara så himla roligt ifall det blev så.  
Hoppas att det blir bra väder så man kan grilla, sitta ute och ha det bra :)
Mamma ska vara barnvakt åt Neo, känner redan nu hur mycke jag kommer sakna han, men man måste gå ut och ha lite roligt ibland också, göra nånting för sig själv, inte för att verka självisk men det är faktist så :)

Neo låg och myste med pappsen på soffan förut innan han skulle sova, efter ett tag så somnade han, vi gick in i sovrummet  och la ner han i sängen.
Självklart vaknar han och är klarvaken.
Haha han är så fruktansvärt söt, han låg där och pratade med smådjuren som hänger i mobilen ovanför hans säng, man blir alles full i skratt när han sätter igång, han är en riktig liten pratkvarn!



På tisdag åker jag till Stockholm, yeeejh! Nervöst men kul. Nyfiken? Mmm, jag förstår det ;) hihi, thats´s for me to know, only for me.

Nu ska jag sova.
Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: therese

Hej gumman! du, jag mår lika jävla dåligt idag som i helgen =( Har inte stigit upp ur sängen än =/ Jag ska se till att bli bättre så jag får komma till er i veckan! saknar dig!

2008-06-30 @ 12:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0