Coop

Idag när jag skjutsat Kicken på jobbet, han började kl 8, så for jag på Coop och handlade.
Klockan var väl sisådär 5 över 8 då jag startade min shoppingrunda, vid 20 över 9 var jag klar.
Jävla affär!! Hade den inte varit på satans stor så hade jag varit klar på nolltid, men inte då, jag fick springa runt och leta varenda liten grej jag skulle ha.
Lovar att jag gick 3 mil inne på den där afäären.
Nää tacka vet jag Ica i Fränsta ;) haha..

Idag ska jag träffa Tina en sväng, känns som evigheter sen sist!
Sen lite senare så kommer Evalena hit, Yeeheej!! Vi ska äta tacos, haha vi äter alltid tacos när vi träffas :)

Nu ska jag, tro det eller ej, ställa mig och baka bullar :)

Okej Johan, this one goes out to you..





..haha!
Ha det fint.
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0