Haha adjöss bullmamma!

Jag kan, utan förtvivlan i rösten, säga att jag aldrig kommer att bli en bullmamma.
Gjorde ett väldigt tappert försök idag till att baka bullar.
Det är väl bland det enklaste som finns, jag menar, var det inte det man gjorde lektionerna i ända på hemkunskapen i 4an?
För det första så finns det ingen kavel i det här hushållet så jag använde en vinflaska, funkade nästan lika bra, var bara det att jag blev sugen på vin vilket jag nog inte skulle bli ifall jag hade använt en riktigt kavel.
Ja och för det andra så misslyckades jag totalt!
Resultatet blev några bleka, stenhårda, smaklösa bullar.
Haha stackars Kicken och Neo.
Så vida inte nån av dom sätter igång och bakar så kommer det nog inte finnas nå hembakat bröd här, what so ever!

Efter min misslyckade bakning så la jag mig med Neo ett tag.
Lyckades somna och när jag vaknade låg han och kollde på mig och flinade, ååh mammas gofis!
Efter det har vi bara busat o gosat hur mycke som helst!

Nu ska jag fixa iordning någon middagsmat,
Ha det bra!
Kram Kram


 


Kommentarer
Postat av: Farbror.JR =)

NEO INTE ALLS HUR MYCKET SÖT SOM HELST =) KRAM PÅ ER

2008-06-30 @ 20:29:02
Postat av: Farbror Johan

jag ska komma och hjälpa dej med bullarna =) du kommer bli grym på bullar innan vi är klar....

2008-07-01 @ 00:04:18
Postat av: Elin

Haha mitt första bull försök blev inte heller bra. Men andra gången blev det bra. Det är bara att försöka igen :-) Så otroligt söt han är den lilla killen... Kram

2008-07-01 @ 08:07:24
URL: http://eljo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0