Ajdå!

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?: Nej
2. Är du lycklig?: Hur lycklig som helst!

3. Är du uttråkad?: Nejje

4 är du ledsen?: Absolut inte

5. Är du italienare?: Ne

6. Är du cool?: You bett

7. Är du från Irland?: Inte vad jag vet ne..

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Nej..


 ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ne det gör jag faktist inte..
2. Har du någon gång blivit sårad?: Once to many!

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Ja

 6.Har du haft en hemlig beundrare? Ja haha

7. Är du kär?: Ja det är klart att jag är :-)

8.Viill du gifta dig?: Ja, jag vill ju det!


VÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar? Ne, inget av dom!

2. Hår eller ögon?: Ögon

3. Katter eller hundar? Både och..

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Haha gullig fråga, känns som man går i lågstadiet igen..

5. Coca-Cola eller Pepsi?: Cocacola

6. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Det beror på..

7. Pengar eller lycka?: Lycka

8. Dag eller natt? Dag

9. Msn eller mobil? Mobilen, det är ju min kontakt till omvärlden!


TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?

2. Brutit nåt?: Ja

3. Gjort nåt du ångrar?: Ja

 4. Hoppat Bungee Jump? Ne

5. Ljugit för någon du tycker om? Ja

6. Ätit en hel tårta?: Nä, men det har nog inte varit långt ifrån..

7. Gjort bort dig offentligt?: Haha ja

8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Ja

9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja

10. Velat försvinna? Ja


SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: Mamma

2. Telefonsamtalet du fick: Kicken

3. Personen du var med: Neo

4. Roligaste grejen som hänt: Måste ju vara då vi fick Neo, mm solklart!

5. Personen du smsade: Marie

6. Skrev till på myspace: Har ingen..

8. Du kommenterade: Therese blogg

9. Du tillbringade natten med: Kicken

10. Du kramade: Neo


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kulig lista =)



O du..jag vill oxå passa på att tala om att jag nu startat en "adventskalender" hos mig =) Först ut är en tävling i samarbete med ROCKEFELLA: http://uj76.blogspot.com/2008/11/tvling-i-samarbete-med-rockefella.html



O det kommer mera under veckans lopp o då i samarbete med andra kuliga butiker =)



Ha en bra dag!

2008-11-25 @ 14:08:43
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0