I´m alive!!

Igår var jag näst intill död. Det börjadet på fredagkväll, satt och kikade på Stjärnor på is. Kändes som att jag blev hungrig, riktigt hungrig. Ni vet så där så det suger i magen. Men icke, senare så visade sig att det var magkatarren som gjorde sig påmind igen. Hade ingenting att ta för att dämpa det onda det var bara att härda ut, kul !?!
Vi gick och la oss, magvärken hade inte avtagit, nä tvärtom så blev det bara värre.
Blev ine mycket sovet under natten, tänkte att det säkert skulle vara bättre då jag vaknade på morgonen. Inte ens de..
Hela gårdagen gick jag mer eller dubbelvikt, ja dom få gångerna jag tog mig upp ur soffan.
Kicken fixade  i trappen, tog hand om Neo, lagade mat till mig, skottatde snö, plockade undan ute på gården, gick och handlade, var ute och gick med cross, ska också påpeka att Julia också var här så han hade bra nog fullt upp. Han är bäst så är det bara! <3
Idag mår jag mycket mycke bättre, och guuud så glad jag är för de.

Mamma är på väg ner för att vara med Neo under tiden som jag stökar på här hemma. Ska göra i ordning i rummet där baren är. Har ju alla mina böcker där och lite andra saker som ska upp på övervåningen, ska även plocka lite i Neos rum som för tillfället är fullt av verktyg och andra saker som inte ska vara där.

Kan inte förstå att det är första advent på söndag, innan dess är det 10 fönster där det ska sättas upp julgardiner ljusstakar, julstjärnor och sånt där. Tiden går fort! Men innan söndag är det lördag och det betyder inflyttningsfest. Wee!! Neo och Cross ska vara hos mamma pappa, på lördagkväll kommer jag sakna dom så mycke, och på söndag kommer jag knappt kuna bärga mig tills dom kommer hem!! :-)



Pappas mössa!


Hello :-)


Matdax!


Surplutt ;-)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: catrin

klockrent kort med spegeln =)

2008-11-24 @ 22:05:13
Postat av: Annis

Vilken mys unge:) ha det gott! kramis

2008-11-25 @ 08:03:22
URL: http://annhelen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0