Inspärrad i en avspärrning?!

Idag fick jag ett mms av min kära storasyster, bilden är på knäppt så man ser ut från hennes köksfönster, Blå/vita polisband. Huset som hon bor i var inspärrat, eller rättare sagt så var det avspärrat utanför. Ja jag vet inte hur man ska förklarar.  I varje fall så var det  pågrund av att det varit ett bombhot mot affären som ligger nedanför, hua stackars lilla Eda.
Det gick fint, ingen smäll, men visst skulle man bli skraj om det skulle hända en själv något liknande!

Vid klockan 12 idag, sen som alltid :-) så gick jag och neo och mötte Claudia och lilla Maya.
Vi skulle ner mot kyrkan för att träffa lite andra bebisar och mammor.
Fick oss lite lunch och efter det kaffe och sockerkaka. Det var trevligt, trevligt som bara den. Nästa tisdag ska Marie och Molly också följa med, Annis och Vicke med, tror jag :-)

Kicken har nyss varit hem på lunch, han hann även träffa Neo en sväng innan han somna på sötörat, mammas lilla gosunge!
Snart lär det vara full fart igen, han har sovit i nästan en timme :-) Det är lång tid för en storkille som ska vara med på allt, alltså vara med på ALLT! ;-)

Jag hoppas för allt i världen att det är fin väder imorgon också för jag vill ut och gå lååångprommis, Cross också för den delen. Vi får passa på när det är sova-lunch-dax för lillnissen så han inte behöver sitta vaken i vagnen och bara åka, för det tycker han inte är nå vidare. Blir ingen träning imorgon, vinterdäcken sitter ju som sagt inte på än, vettefasen hur man ska lösa det? Förslag?

Ne nu ska jag kika på klart på the hills och sedan dra en repa i lite kartonger.

See ya ;-)


Kommentarer
Postat av: therese

va faaan! De måste ha vart nå fel på nätet igår, för det gick inte att skicka nå sms, för jag hade ju bara gratis sms... jag kan fortfarande inte skicka!

2008-11-04 @ 19:19:30
URL: http://theresiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0