Jag blir irriterad för allt.

Ja då var det konstaterat.
Men, MEN då kan jag ju bara tillägga att det finns så mycket mer saker jag blir irrterad över men som jag inte visar.

Om du säger så är här till någon ; Börja säga vad du tycker om saker.
Och den personen i sin tur svarar; Ne det tror jag inte att du vill att jag ska göra.

Hur skulle du ta det?
Jag tog det som att personen i fråga inte är ärlig för fem öre. Att personen i fråga går runt och tycker saker UTAN att säga nånting i tron om att ifall den gör det, så vad? Vad skulle hända..
Ne jag fick ju aldrig veta det...

JA det sitter fortfarande kvar och kommer göra det hur länge som helst, lika väl som alla andra saker jag fått höra. Dom rinner liksom inte bara av.

Nu ÄR jag irriterad!

Återkommer då jag är på bättre humör...

Kommentarer
Postat av: therese

det är abra bra med oss=) Han sparkar för fullt hela tiden!:P Msn??

2008-11-05 @ 11:10:20
URL: http://theresiiia.blogg.se/
Postat av: tina

nej radhusen va inge bra :( Måste kolla vidare men just nu verkar ingen vilja flytta,( förutom jag då)?! Det finns inga radhus alls här till salu..





2008-11-05 @ 15:27:35
URL: http://tinasdagligabekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0