Mitt egna lilla spöke ;-)

Jag och Neo har varit ute på promenad, efter att ha varit gravallvarlig i sisådär 15 minuter så tokslockna han i vagnen, min lilla gosunge! :-) Han var så trött att han inte ens orkade skratta...
Och då ska ni veta att han i vanliga fall skrattar bara man kollar på han.

Lilja och Claudia kommer inte idag, det var tråkigt. 
Men går ju fler tåg, som t.ex på tisdag, då ska jag, Neo, Claudia och Maya ner på "myspys", träffa lite andra små söta bebisar och bara umgås :-)

På lördag, mitt på dagen ska vi åka till Ånge och hämta Henke, Emma och lillbebben i magen.
Emma ska köra tåg från Ånge och neröver igen så då passar dom på att åka upp lite tidigare så vi kan träffas lite innan -wee! Var hundra år sen, i runda slängar, ja :-) 

Blää usch jag blev pang på bara tokhungrig.
Magen skriker, på återseende :-) 

Mitt lilla nybadade halloween spöke!

 
 

Kommentarer
Postat av: therese

va söt han e!:) Jag ska till fränsta imorgon, till tandläkarn... jag drar iväg ett sms när jag e klar o ser om ni e hemma

2008-11-02 @ 15:00:44
URL: http://theresiiia.blogg.se/
Postat av: Jenny

taaack :) känns så bra så ojoj :) ihih

2008-11-02 @ 19:27:03
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: tina

Självklart ska jag köpa med lite tandblekning + lite annat smått och gott åt dig min gamle vän :D

Jag ska även försöka filma så gott det går känner på mig att det kommer vara världens kaos och jag kommer studsa imellan massa tjocka amerikanare och det slutar med att sen när jag kommer hem och ska kolla på filmen så är det enda som syns en fet röv?!..haha jag dör av skratt av bara tanken!

Ja, jag ska försöka ta mig ner snart så vi kan ses. Jag måste se hur mkt Neo har växt tycker han ser större och större ut på alla bilder :)

Hör av mig så fort jag är i krokarna puss och kram!

2008-11-03 @ 17:35:53
URL: http://tinasdagligabekymmer.blogg.se/
Postat av: Marielle

nej vad gulligt^^

2008-11-04 @ 22:12:33
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0