Neo Böcker Böcker Böcker...



Vad jag skulle behöva just nu är en bokhylla.
Precis, för där kan jag ju inte ha böckerna i all evighet !
Jag har hittat en på IKEA men Kicken nästan skratta åt mig och sa "EN sån bokhylla?" Mm, det var nog inge fel på utseendet men storleken. Jag kanske skulle behöva tre såna om inte fyra ? haha..
Dagen i-landsproblem, ja verkligen.

Nu ikväll efter Neo somnat så har jag plockat ihop både Neos och Cross leksaker plus massa annat som invaderat vårat vardagsrum och kök, inge ide att plocka under dagen för 5 minuter senare ser det likadant ut igen. Det gör absolut ingenting, men det känns skönt att lägga sig och veta att man inte behöver vakna upp i ett bombnedslag. Har även bytt sängkläder. Finns det något bättre än att lägga sig i en nybäddad säng? Ne, jag tänkte väl de :-)

Nu ska jag ta mig lite fika sen blir det inte mycket mer idag :-)

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Shit vad mycket böcker :-o

2008-11-05 @ 15:57:03
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0