The Hills..

Ja det är bara att konstatera, jag är såld på The Hills. Vet inte varför, jag bara är det helt enkelt! :-)

Jag kommer varken in på min mail eller msn längre, då jag ska logga in så står det bara att det är fel lösenord, KUL! Det måste ju bara betyda att någon på något sätt har ändrat det, eller?
Det är inte Kicken, han har jag redan, efter ett smärre vansinnesutbrott, ställt mot väggen och anklagat dock utan framgång och han vet att jag kan, även fast det är sällsynt(?) tappa humöret och då är det inte kul. Han skulle nog inte ta risken helt enkelt :-)
Neo har inte kommit så långt i utvecklingen och Cross är ju Cross, ja så jag vet inte hur detta har gått till. Jag vet bara att det är, ursäkta språket, jävligt irriterande.

Nog om det.
Idag har vi varit iväg och köpt ett hus :-)
Inte vilket hus som helst utan vårat hus  *weee!!* Känns inge större skillnad mot för innan eftersom vi bott här i 1-1½ månad redan, men nu är det ju liksom vårat helt och hållet.

Mer än så hade jag inte idag :-)

Sötpropp!! <3


Ha det bra!
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Annis

GRATTIS till husköpet=) Måste vara skönt nu när det äntligen är erat på papper oxå! Störande det där med msn.. hoppas det löser sig.. Vi får höras nå..vore kul med en fika=)kram

2008-11-04 @ 07:17:51
URL: http://annhelen.bloggspace.se
Postat av: Farmor Ewa

Hjälp...taskigt med mailen men jag lovar att det inte är jag heller som har gjort det.Grattis till ert nya hus.Pussar till prinsen.Kram

2008-11-04 @ 07:57:07
Postat av: Elin

Men hallå där. Jag är oxå fast i The Hills. Hur bra är det inte då :-)Men Göran tycker det är asdåligt så jag får alltid passa på att se det när han inte är hemma hahaha.. Grattis till husköpet :-) Kram kram

2008-11-04 @ 09:04:29
URL: http://eljo.blogg.se/
Postat av: tina

The Hills är ju som en dröm jag har också fastnat i träsket :) Grattis till huset jag letar själv som en galning!

2008-11-04 @ 09:30:54
URL: http://tinasdagligabekymmer.blogg.se/
Postat av: AK

Nej du Ewa, även fast du är lite av en hacker så har jag inte trott att det var du ändå eftersom att det hände redan i fredags :-) haha..



Hur går det? Har du fått nån fart på Tappen än? :-)

2008-11-04 @ 10:05:29
URL: http://annak.webblogg.se/
Postat av: Ewa

Ingen fart här inte....om man bortser från snarkningarna. Men han är go ändå

2008-11-04 @ 16:01:23
Postat av: AK

Det är huvudsaken de :-) haha..



Syns på lördag! Blir fullt hus här då ;-)

2008-11-04 @ 16:49:29
URL: http://annak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0