:-P


Är det någom mer än jag som diggar Linda Rosings överläpp? Ne jag tänkte väl det. Ser ut som att hon fått en fet smäll, kronisk fläskläpp, nice?
Ser rent ut sagt förjävligt ut..
Om ni undrar så kikar jag på Vakna med The Voice och där hon nämligen var med.

Enligt aftonbladet så är det INNE med UTVÄXT, (Ja ni läste rätt) tack för den min börjar nämligen göra sig påmind. Det visade sig att bla Mariah Carey, Gwyeneth Peltro mfl låtit bli att färga håret in för EMA som hölls igår. Hur inne det än är så ska den bort inom sin tid. Jag har bara inte haft tid än. Men dock innan min hårfärg har gått från "blont hår med utväxt" till "tvåfärgat".

Neo har nyss ätit gröt och somnat. Cross har somnat igen hon med.
Dom har ungefär samma sovtider dom där två, vilket radarpar. Dom kommer vara dödspolare då dom blir större, ja jag tror det jag :-)

Idag blir det promenad,tänkte höra med Claudia ifall hon kanske ville hänga med, alltid trevligt med sällskap, Neo har ju en tendens att somna :-)

Innan Kicken gick på jobbet imorse så hade han eldat och gjort kaffe, så då jag vaknade var det varmt och skönt här nere sen var det bara att ta sig en kopp kaffe <3

That´s it for now :-)
På återseende...



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hahha, tänkte på samma sak då jag titta på Vakna ;-)

2008-11-07 @ 09:39:14
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Madeleine

Det är en svart I love organic munkjacka, dom var så dyra att köpa in och jag tyckte det rekomenderade ut priset var för dyrt så avstod från den.. Därför valde jag byxa och body bara, och skorna då såklart ;-) Å för att inte glömma reflexerna!! Hihi.. Finns bara ett fåtal bodysar kvar.. så du vet.. :-o

2008-11-07 @ 12:40:10
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0