Wallaeallaaa

Nu så är allt näst intill klart för morgondagen, eller kvällen rättare sagt.
Min lilla lappis är inkopplad så vi ska köra musiken genom den, iochmed det så sitter jag här nere i baren och bloggar, ej att misstas för groggar.
Det är lite små mysigt faktist, tv är på inne i tvrummet så undertiden sneglar jag på "Fredag hela veckan" ,det brinner en brasa i kaminen? Är det en kamin? Nåja, det brinner iaf ;-) Det jag skulle komma till vat att det är en mysfaktor.

Någon som kikade på idol tidigare ikväll? Jag har en tendes att skämmas, och då menar jag verkligen att skämmas för vad andra ibland gör. Ewa vet hur jag menar :-) 
Och givetvis så höll jag på att skämmas ögonen ur mig när Johan sjöng och gick ner på knä, dock inte för han, utan för tjejen som satt framför och skrek halsen av sig samtidigt som hon grina och skrek som jag vet inte vad... Jag skämdes, men det var befogat!

Kicken har gått och knoppat, han var trött min lilla älskling. Neo har sovit på sötörat sedan klockan 7, utslagen hjälte. Som han ålar/kryper/hasar fam på golvet dagarna i ända så är det inte konstigt att han stänger sina blå på två röda då kvällen kommer.

Skräckblandad förtjusning är vad jag känner för imorgon kväll. Jag tror att skräcken är inblandad för att jag egentligen inte vet hur många som kommer. Har ett hum, men inte exakt...
Jaja, det visar sig imorgon. Om jag känner mig själv rätt så lägger sig oron i samband med första drinken ;-)

Ne nu ska jag göra mig en kopp te för att sedan rasta Cross. Efter det ska jag dona som aldrig förr :-D

Sov gott!
Vi hörs.. vågar inte skriva någon dag, man vet ju inte hur morgondagen slutar ;-) haha...
Natti!


Kommentarer
Postat av: Annis

Ja men ha så skoj i kväll nu då:) Synd att jag inte kan närvara men vi får ta igen det framöver nå! Tjolahopp gummisnopp ha en bra dag o kväll bruden! Kramar**

2008-11-29 @ 07:40:32
URL: http://annhelen.bloggspace.se
Postat av: Jenny

Haha, jag höll oxå på att skämmas ihjäl igår när jag kollade på Idol! haha, bytte t.o.m kanal hahaha... hua.



Fest? Var när hur? :) Visserligen kan vi inte åka nånstans, eftersom vi bjudit hem folk ikv på midddag..

Men det kommer fler gånger kanske? :)



Kram och trevlig helg!

2008-11-29 @ 14:10:10
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: barnshoppingbloggen

Tipsar om en ny tävling på min blogg!

Vinst: en valfri ÅKPÅSE från Elodie details!

2008-12-01 @ 10:55:42
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/
Postat av: barnshoppingbloggen

Tipsar om en ny tävling på min blogg!

Vinst: en valfri ÅKPÅSE från Elodie details!

2008-12-01 @ 10:56:00
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0