Bilder ..

Följ min blogg med bloggkoll
http://www.bloggkoll.com/blogg/85365/?claim=qm3sj52watm

Hey hey, I´m back!
Dock lite senare än vad jag skrev, men huvudsaken är ju att jag uppdaterar. Den som väntar på nå gott ... ;-)

Kan börja med att skriva att Neo blir 6 månader imorgon,  vad tiden går fort!
Det är knappt att man hinner med.
Tycker det var nyss han inte gjorde mer väsen av sig än att jollra lite, låg mest ner och kollade på en med dom där underbart fina ögonen som han, by the way, fått av sin pappa.  

Nu däremot så har han styrsel i kroppen, milt sagt. Han har fortfarande kvar pappa Kickens ögon, men vilken energibomb han blivit, världens charmigaste sådan!
Full fart dagarna i ända. Han är bäst :-)

Idag var vi, Jag Neo Cross och mamma ute och promenerade. Drog en repa i Ånge City. Cross jagade löv och såg allmänt dampig ut, hon är så satans söt. Hon spelar defenitivt i en egen liten liga den där damen :-)
Jag var även och hämtade tapeterna som vi beställt. Kicken har rivit bort tapeterna och spacklat sovrummet så imorgon sätter vi igång. 

Imorgon är det även träningsdax igen, core med styrka och på torsdag är det dubbelt upp. 
Först mamma & barn core på dagen sen på kvällen är det powerdance som gäller.
Gick jättebra på mamma & barn coren förra veckan, Neo gjorde dock en plattdykning ner i golvet, men han repade sig efter sisådär 3 ½ sekund. 
Det var i och för sig bara ett "fall" på ca 4 cm ( rullade ut från mattan med lillnosen ner i golvet).
Kan tyckas lite, men när golvet är så så där sablarns hårt, då blir det lätt att man ta till tårarna. Mamma lillfis :-)
Åter till träningen, schaisse vad jobbigt det var att göra alla dom där övningarna MED EN NEO I FAMNEN!! 
Tror att jag måste börja ta med han på kvällsträningarna också för dom är minsann som en fis i rymden om man jämför :-)

Som jag skrev sist så har jag klippt och färgat håret, men jag kände att jag inte riktigt trivdes i färgen.
Jag gav det i varje fall någon dag men det enda vettiga var egentligen att göra något åt det.
Så igår tog jag saken i egna händer och färgade om det :-) Nu är det mer jag igen!

Mer än så får ni inte idag för nu ska jag gå och mysa lite innan det är dax för sängen. 
Ha det bra! 
Puss och Kram


  *Jag och Älskling
      
    * Sömntuta

  * Badtajm i mormors diskho ? :-)

 * Mina älskade soffpotatisar ;-)

  * Hallå Hallå?

 * Underbettan, Sweet!

  * Och till sist, min nya frisyr.
                                     Klassiskt toakort, lööv it ;-)


 

Kommentarer
Postat av: therese

Åååå va fin du blev i håret. När har ni tid för besök då?=P

2008-10-14 @ 22:01:57
URL: http://se
Postat av: Tapio

Lycka till med tapetseringen.Kramar från farfar o farmor i Hällsjö

2008-10-15 @ 08:09:46
Postat av: Tapio o Eva

Har ni hört det här...det stog 2 björkar i skogen en hon björk o en han björk ..han björk sa till hon björk ..du juu löv mi....näver så hon

2008-10-15 @ 08:18:14
Postat av: Madeleine

Fina bilder på familjen ;-) Missa inte mina nya tävlingar bruden.!!!

2008-10-15 @ 12:39:55
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Malin

Otroligt fina bilder!! Som vanligt =)Snygg du blev i den nya frisyren. Hehe ja, det ser inte så mysigt ut... Fast bra mkt värre i verkligheten ;P Hua :)

2008-10-16 @ 10:41:51
URL: http://genombrott.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0