Fredag, vi och godis!

Jaha, då var det fredagkväll och här sitter man i soffan med fötterna på bordet och mysbrallan på.
Trotts att planerna för dagen sprack så blev det världens mysigaste dag. Det har verkligen varit en kanon dag med Neo och Cross.
Vi har varit ute och gått i kylan, då vi kom hem så hade Neo somnat så han fick ligga kvar i vagnen. Cross hade fullt upp med en vedklump och jag passade på att greja ute på tomten. Bla gjorde klart alla blomlådor så nu är det ris både här och där. Gjorde i ordning en kruka med mossa tallris och lite grenar som står utanför trappen. Fixade även med mossa på "brunnen" så nu är det fint där med, ja lite sånt där ni vet :-)
Sen bar jag in ved och gjorde en brasa.

När Neo vaknade så gick vi in och gjorde lunch, slog vi på Shrek på projektorn och där blev sittandes tills filmen var slut, Neo hade fullt upp med sina leksaker, han fick även äta sin lunch där uppe. Det kanske ine låter så, men vi hade jättemysigt :-) Cross hade fått ett ben så hon gick inte en centimeter från sin lilla bädd på hela tiden.

Nu på eftermiddan gick vi på shell och köpte godis, Kicken är ute på galejj ikväll(sött ord) så jag kände att jag kunde behöva lite subsitut ;) haha.
Innan det var klart så kom jag hem med en godispåse, en chipspåse, hjärtan och en dricka. Ojdå, helt galet mycket skit, men vad gör man inte. Kändes inge vidare...då!
Men nu när Neo har somnat och Cross ligger på golvet och suckar så känner jag att det var helt rätt att jag köpe allt det där. Hur tråkigt skulle jag inte fått annars? :-)
Ensam mamma söker, Idol och Karra, fin fint!

Vilken tur att kärleken som man känner för sitt eget barn inte finns innan, då skulle man bli gaaalen. Vad skulle man då tagit sig till?
Man skulle ju varit tvungen att vara kär o älskat allt och alla.
Man har liksom som ett litet förråd med barnkärlek nånstans där inne som bara ett litet barn kan öppna. finurligt det där :)Neo, han har iaf låst upp mitt lilla förråd som inte var så litet :-)
Älskar dig min lilla surrkuse!



Nu ska jag kika på tv och äta karra, jag har ju det jag gör ;-)

Ha en bra fredagkväll.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: eda

Mosters gofis...saknar honom så himla mycket...dej med systra mi..:)

2008-11-03 @ 11:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0