fredagkväll

Prenumerera på mina inlägg HÄR!



Ja då har ännu en vecka gått. Tycker veckorna så går fort, jag blir alles dagvill, igår så hade jag onsdag hela dagen.
Träningen igår gick tokbra, Neo låg på sin matta, snurrade på och hade sig. Joline, däremot trodde nog hon var på körträning :-) Irene, core ledaren, var på god väg och ta på sig headsettet för att kunna överrösta den högljudda lilla tösen :-)
På kvällen så hade jag ännu ett träningspass, powerdance, och igår var det rock som stog på schemat. Sååå himla kul, men jobbigt. Det tog på krafterna kan jag lova!

Jag sitter och kikar på idol, har nyss ätit mig lite glass. Neo ligger och sover i sin lilla säng och Cross likaså, fast i hennes lilla säng :-)

Det finns ingen som betyder så mycket för mig som Neo gör. Han är verkligen mitt allt, hur fasiken var det innan jag fick han?  Kärleken till ett litet barn är verkligen obeskrivlig, det går inte att förstå förän man verkligen har en egen liten gosis.
Och appropå lilla Neo, jag har beställt två canvas tavlor på han, två stycken svart/vita som ska hänga i sovrummet, kommer bli så fint så :-) 

Idag då vi var ute och gick så blåste det till en början isbjörnar, men då vi kommit en bit så titta solen fram och det blev riktigt bra väder. När vi kom tillbaka så var det dax för Neo att äta sig lite lunch sen så sov han två timmar ute i vagnen.
Och appropå vagnen, haha ja jag vet, mycket appropå idag, jag har beställt en termoåkpåse idag, svart och supermysig. Han har en fäll som han ligger på nu, men till vintern så lär det nog behövas en varm åkpåse :-) 
Beställde även lite Neo-kläder, två mysdressar, en stickad polo och två kortärmade tröjor
Tänkte även köpa strumpbyxor men dom enda jag hittade var i antingen röd vit eller rosa och på de så var det antingen hjärtan blommor eller jordgubbar på.
Inte riktigt det jag tänkt mig.  

Nu ska jag göra mig en kopp te för sen ska vi kika på lite film.
Ha en fortsatt bra kväll :-)
Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Annis

Vilken gulligt kort på Neo! Mys proppen=) Ha en trevlig helg! kramar påer....

2008-10-18 @ 12:38:07
URL: http://annhelen.bloggspace.se
Postat av: catrin

jag ha beställt skit mysiga strumpbyxor.. på ellos =)



Fint kort på mysisen!

2008-10-18 @ 12:43:41
Postat av: catrin

jag ha beställt skit mysiga strumpbyxor.. på ellos =)



Fint kort på mysisen!

2008-10-18 @ 12:43:52
Postat av: Ulrika

Underbar höstbild på Neo! O ja, visst är det härligt att träna. Ok det kan vara jobbigt/slitsamt vissa gånger men man känner sig ju ändå så förbaskat pigg o stolt efteråt..att man pinade sig igenom det hela =D



O du, vill oxå tipsa om ännu en nystartad tävling i min blogg..en "vuxentävling" kan man väl säga ;)



Ha en bra dag!

2008-10-20 @ 06:27:46
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0