Stjärnor på is!

Sitter och kikar på Stjärnor på is, jag är seriöst sjukt imponerad av det lilla jag sett hitills. Åka på medarna? Äh, det måste vara en världslig sak, själv åker jag på lädrena :-) Duktiga är dom i varje fall!

Jaha vad mer?
Vi har varit iväg och beställt en soffa idag, jättefin. Den kommer passa bra här nere i tvrummet.
Måste bara hitta soffbord och tv-bänk nu så är det så gott som klart.

Kicken håller på att greja för fullt uppe i det som ska blir filmrum, han spacklar och målar :-) Sen ska duken upp, projektorn installeras och sofforna ställas på plats och sen är det rummet också klart :-) Oijoij,  hör ni? Det börja arta sig.

Neo sover på sötörat uppe i sin säng.
Nu ikväll har han skrattat så gott att jag nästan börja gråta, man smälter om och om igen. Han är ju så himla söt, finns inga ord som riktigt räcker till.  
Våran kärlek till han är oändlig, inge tvivel om den saken! :-)  

Imorgon ska vi, Jag Ewa och Anton åka till stan. Vi ska nämligen städa ur Antons lägenhet, vad snäll jag är som ställer upp va? Känner att nu när jag ändå är inne i själva städa-flytta-greja-svängen så kan jag ju passa på ;-)

Nu ska jag mysa innan det är dax för sängen!
Ha det bra.
Puss & Kram



Oii Barnkläder säger "vägra-shoppa-mainstream"
Skynda in och kolla på deras REA-varor innan dom försvinner!

Kommentarer
Postat av: Helené

Nää, vi har inte de. Dessutom vill jag inte de då han äter så bra ändå! Men nätterna går oftast jätte bra, jag somnar dirket när han tar bröstet så ;) haha



Har du slutat amma helt?

2008-10-04 @ 21:15:49
URL: http://www.missh.bloggagratis.se
Postat av: catrin

vi letar sovbord och tvbänk som tokar!!

Vi hittar fasiken ingenting vi vill ha =)

2008-10-05 @ 11:22:28
Postat av: Helené

Okej, fick du inge mer mjölk eller?



Så härligt att han gillar mat :) Elton är inte bangen på bröstet han häller ;) Han skulle kunna bo där istället!! Haha :)

2008-10-05 @ 16:31:27
URL: http://www.missh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0