Torsdag, REGN!!

Nu har vi fått barnvagnen, jag är super nöjd! :-)
Den är fin, men bäst av allt, den är toksimpel.
Dra i handtaget som finns i mitten så vipps är den ihopfälld, piece a cake! :-)
Neo prov åkte den förut och han både satt och låg som den lilla kung han är.
Två "takluckor", vilket han älskar, nyfiken i en strut? Ja visst!  

                                                                                     

City Elite från Baby Jogger                                                                              


Jaha, vad mer? Har varit en rätt så händelselös dag, det är värdelöst med detta väder.
Det suger musten ur en totalt.
Det tycker vi inte om, men mysa tycker vi om och det har vi gjort en hel del massa idag :-) Neo har badat, plaskat som en tokis i vattnet. -Kallsup, äh släng dig i väggen, jag fortsätter plaska o leka ändå. haha han är sötast!

Imorgon ska jag och Neo fara över till Annis där vi ska vara umgås med Mikaela under tiden Annis och Viktor är och uträttare lite ärenden, det ska bli kul!
Mikkis är ju inte precis den osociala lilla tjejen. Nää tvärtom, hon håller låda hon, hej och hå! :-)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen så ska jag kika hur det går för Kicken, han grejar och grejar och trixar och fixar :-)
Ha det bra.
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan:) Har ni flyttat in i huset nu? :)

2008-10-02 @ 21:33:00
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej hej!!

Ja, den vagnen är mycket praktisk, syster köpte en oxå nyss.. tyckte bara den tippade så lätt.. man kunde liksom inte lägga nån vikt på handtaget.. ingen shopping vagn inte, hehe ;-)

Annars diggar jag den!!

2008-10-02 @ 22:23:12
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Helené

Okej, men skönt att ni är där iaf :) Som sagt, de kommer! Hur känns derå? ;)



Ja, att de är! Jag ska nog övertala Roger ;) Har Neo mycke hår eller? :)



Jorå, med oss är de bra! :) Elton sover väldigt dåligt på dagarna bara.. Så jag får inget gjort här hemma ;) haha! Hoppas verkligen att de är över snart, men han har varit så lääänge nu..

Hur är de med er då? :)

2008-10-03 @ 08:59:04
URL: http://www.missh.bloggagratis.se
Postat av: Madeleine

hehe, förstår inte vad du menar.. en sväng in på RED sen leksaker på färghandeln ;-) avslutar med blöjor och barnmat på konsum!!! tihi..

2008-10-03 @ 09:09:37
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Jenny

Mysigt :) hehe förstår att de tar tid, göre ju jämt när man flyttar :)

Bara bra med mig, jobbar, tränar vovve, rider och sover typ. haha.. Jäkla pissväder de är ute då.... blä.

Trevlig helg på er :)

2008-10-03 @ 12:10:32
Postat av: Annis

tack för hjälpen!!! kraam

2008-10-03 @ 17:55:06
URL: http://annhelen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0