Bilder :-)

Ännu en helg är förbi, det sa bara poff så var det måndag igen.

Under helgen har det hänt mycket, vi har bla flyttat in i vårat sovrum igen :-)
På övervåningen finns nu helt plötsligt "bara" 4 rum istället för 5.
Kicken har rivit väggarna till rummet som förut var datarum så nu är det ljust och öppet då man kommer upp för trappan, kanon bra! Nästa projekt är nytt golv och tapeter dit upp.

I lördags så klev vi upp, Jag Neo och Cross tog en promenad, men bara en kortis sen kom vi hem och då var det dax för lunch. Då den var avklarad så var det dax för promenad igen. Men denna gång skulle vi promenera lite längre. Vi gick vägen till Tjärnbostugan så Cross fick srpinga av sig lite i skogen. Neo sov som en stock tills vi kom tillbaka.
Trodde för ett tag att han skulle somna om så jag satt igång och kratta löv. Men han hade bestämt sig, han skulle vara vaken så löven fick ligga kvar ett tag till, vilket dom fortfarande gör tack vare det fina vädret som vi haft de senaste dagarna!
Sen blev det tacos och mys resten av kvällen.

Igår gjorde vi inte så mycket, jag och Neo var i ånge och träffade EvaLena och David.
När vi kom hem igen så beställde vi mat från bykrogen -ajjabajja- och efter det, hör och häpna, så spelade vi bingolotto :-)

Ne, nu drar vi till med lite bilder istället.
 Puss och Hej! 


Kicken, Neo i vagnen och Cross på våran skogspromenad. 


Tokigt med is!


Hallaooo!!


Titta vad duktigt hon är :-)


Mamma och Neo-mys nu ikväll efter badet.


Neo gapskrattar med gröt i munnen :-) haha sötonge!!


Jag gjorde en bra sak idag, jag räddade denna söta fågel från monster-Maltes gap! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0