Måndagmorron!

Idag kommer min älskade sys hit, wee!!
Vet inte vad vi ska hitta på för någe, en liten promenad kanske. Äta någon god mat är i varje fall givet :)
Neo kommer iaf bli tokglad över att träffa hon, det var ett tag sen sist.
Sen ska vi riva ner alla tapeter tills Kicken kommer hem :)

Tapeterna som för tillfället sitter uppe på övervåningen, där vi ska göra om, är gräsliga. Hur mycket man än envisas så får man bara på sisådär 2 cm i skarvarna. Resten sitter som berg!! Rackarns tapeter ¤?)(#=)/"(/"()
Men som sagt, dom ska vara borta då Kicken kommer hem, punkt slut!

Igår var Lilja, Claudia och lilla Maya här. Vilken liten goprupp hon är! Så himla fin, mörkt hår och mörka ögon.
En riktig liten latino pingla precis som sin mamma.
Vi åt kyckling fileer och potatiskroketter också sallad och b-sås till, enkelt och gott. Efteråt åt vi tiramisu-glass, helt okej :)
När dom åkt hem och Neo somnat så kikade vi på Bangkok Dangerous, den var bra!
Kändes som att klockan var mitt i natten då den var slut, men ack så fel jag hade, den var endast 9, helt sjukt. Hela dagen var toklång, tack vare att man skulle ställa tillbaka klockan.
Men idag känns det bättre, men har på något vis kommit ikapp under natten, tack och lov.

Ne, nu måste jag göra i ordning mig en smula innan dagen börjar på riktigt.
På återseende.
Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Myspys är på tisdagar mellan 11 och 14 (tror jag), i sockenstugan nedanför kyrkan! Kul om ni kommer, blir det lite mer bebisar som är närmare Lily i ålder :)

2008-10-28 @ 21:54:02
URL: http://ehline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0