Snart helg igen.

Veckorna går, trots allt, rätt fort ändå.

Har fått en tid hos optikern, imorgon klockan 10. Självklart så kan jag inte den tiden, oväntat, så jag får vänta ett tag till.
Igår så var vi i Ånge en sväng, hos mamma och pappa. For en sväng till min faster som fyllt år också. Trevligt som vanligt :-) För Neo så var det gasen i botten som gällde hela dagen, Goprupp!!

Förövrigt så har jag och Neo varit på Drakborgen idag. Han var supernöjd när han fick sitta och gunga på en "gunghäst"´, "-" för att det i själva verket var en grön tygdrake, whatever, den gungade ju i alla fall :-)
Han är ju så pass liten än så han fick hänga med mig o kolla på när dom andra åkte radiobilar, hoppade i hoppborgen osv. Tuff med morsan, you bet! Han trivdes som fisken...
Han huvud snurrade som en, ja jag vet inte vad, men han skulle se allt !!

Om ni missat att jag är med och tävlar i inlägget här under så vet ni nu att jag gör det och kan bara passa på att säga, vinner vi inte en beanie till Neo så köper jag en, han ska ha en, dom är ju så himla tuffa. Alla kläder från Stockiddo och Kuckleheads är stencool, tycker om retrostilen :-)

Nu ska vi mysas mina två älsklingar och jag, innan vi ska hämta den tredje, som jobbar..

Puss och Kram


Åka drake :-)


Neo kör bil, en röööd bil!


Nyfiken i en strut !! :-)

Kommentarer
Postat av: therese

haha, men e han världens sötaste eller är han! Vaffö hörde du inte av dig när du va i Ånge...arg :P

2008-09-11 @ 21:46:22
URL: http://theresiiia.blogg.se/
Postat av: catrin

den där testade Loke oxå =)

2008-09-12 @ 19:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0