Söndagsblogg, uppdat. Måndag med bilder..






Idag har jag ont i huvudet, typ så där 17 dagen i rad, ska beställa tid hos optikern imorgon. Det är nog kanske är dax för ett par nya glasögon, who knows?
Har hittat några som jag tycker är helt okej. 1994 då fick jag mina första glasögon, 14 år sen, då var jag alltså 4 år... haha nää va, jag var 8 år. Kommer tillomed ihåg hur dom såg ut :-) Blå och mer eller mindre klotrunda, sweet!

Nog om det, nu har Neo fått en sina vinterkläder, en overall från Po.p, tokfin, och ett par skor/tossor i lamm ull från brandos.se bara en passande mössa och ett par vantar som saknas. Tänkte inhandla så fort jag hittar Po.p-kortet som jag har tappat bort, hmm?!
I natt sov iaf våran lilla älskling hos Mormor och Morfar, dock inte min idé utan min mammas, hon ville så gärna så okej då :-)
Jag Evalena och Kicken åkte till huset och satt där och hade trevligt, kikade på tv och gjorde grimaser, färgade hår och så där :-)

Ska uppdatera med lite bilder då jag kommer hem till stan igen.
Tills dess får ni ha det så bra.
Kram Kram

Nu är det måndag och vi är tillbaka i stan och som jag sa så skulle jag lägga upp lite bilder, sagt och gjort...




         
Jag och Neo                             Lillen
        
      Nån som vill flytta            LillSkrotis med moster

         
               Morgonmys                      Världens finaste Cross 
         
      Så söt                     17 dubbelhakor :-)
            
D´oh                                           Dangerous


Så där ja.
Nu ska jag ta och damsuga innan mina två älsklingar vaknar.
Ha det fint.
Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

O du har ju nog ett av världens sötaste barn :) Så sjuuuuukt söt.

2008-09-08 @ 15:59:20
Postat av: Madeleine

Shit vad han växer lillkillen ;-)

2008-09-08 @ 17:59:26
URL: http://muppsan.com
Postat av: Nina

Hej nyfikna- AK :):)

Det är komplicerat, Vi har väl typ gjort slut, två år är en tid så saker o ting går väldigt sakta och är väldigt komplicerade. Så ligger luggen, men de är okej.. vi är vänner och man får se hur de blir framöver. Kram, Nina

2008-09-09 @ 06:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0