Uppdatering kanske?

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här, men det har som varit lite fullt upp med flytten.

Idag så har i alla fall jag och Neo varit på MiniSjung.
Han var mest bara brydd och nyfiken på alla andra små bebisar, drog till med något illtjut ibland som överröstade alla små söta sångröster  :-) haha..
Han dregglade ikapp med Loke, pratade som en liten tok och skrattade om vartannat tills han till slut blev trött och ville sova.
Vi packa ihop våra saker och sa hejdå, blev inget "stor & liten" idag. 
Men det gör ingenting för vanligvis brukar han sova vid 10 tiden, precis då det börjar, så det kan bli lite svårt att vara med, ja vi får se hur det blir nästa tisdag.

Nästa vecka börja vi på träningshuset.
Vi, jag och Neo :-)
Förutom att jag ska spinna och träna vanlig core med styrka så ska vi börja på mamma&barn core
Kanske inte blir så mycket träning, men det är alltid kul att göra nånting tillsammans med lillskrotis, det är huvudsaken!  :-)


Tiden går fort :-)





                                          

                                      







Ne, mer än så får ni inte idag ;-)

Ha det bra, puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Annis

Han e ju för söt lill killen=) Krama han från tant annis..

2008-09-30 @ 21:19:07
URL: http://annhelen.bloggspace.se
Postat av: Loke

jag och mamma tränade inför nästa tisdag nyss, tacka gudarna för att hon inte sjunger så högt när vi är ibland folk!



Tjohej, ses!!

2008-10-04 @ 12:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0