Neo Neo Neo

Det har varit så fint väder hela dagen, men kollar man ut genom fönstret nu, ja då blir man bara deppad. Det börjar bli lite mulet, känns nästa som det ska bli regn.

Jag och Neo har sprungit runt i affärer idag, igen!
Men idag blev det inte mycket som följde med hem förutom en ny leksak till lillskrotis i form av en hund med massa färger, det är någon slags skallra om vibrerar, han tycker redan den är rolig :-) Vad mer, jo en stjärnhimmel till prinsen som ska sitta på hans rum i huset, tokmysigt och två nya skivor som vi kan ha i bilen, Barnkammarboken vol 2 och 3 eftersom att vi redan har vol 1 :-)
Själv köpte jag mig ett linne och en kofta, kikade efter ett par skor som Kicken vill ha men jag hittade dom inte, typiskt mig!

Imorgon ska vi återigen till Ånge, ska lämna Neo hos mormor och morfar, buhuu :-( Uffa va jobbigt!!
Men det blir nog jobbigare för han ifall han ska behöva vara med och åka fram och tillbaka mellan Fränsta och Sundsvall flera gånger då vi kör sakerna från lägenheten.
Vi syns ju igen på lördag, det går så här fort - så är det lördag. Då ska vi pussas o gosas i VÅRAT nya hus :-) iiiih va kul!!!

I förrgår då vi skulle hämta pappa Kicken på jobbet så var det inte många plus grader ute vill jag lova, så vi passade på att avverka premiären av höstoverallen, jag tror han tyckte om den, för han somna på två röda, sweet!

Här kommer bilder.
Nu äre bus på G.


Ha det bra!
Kram Kram


Kommentarer
Postat av: tina

haha jag vet jag har straffats med sveriges suraste katt. Men hon är snäll ibland..när man inte rör henne :D Imorgon ska vi iväg och titta på ett radhus utanför stan, det ska bli kul :) Jag åker till ånge på fredag igen sofie har ju anländt nu. Vi kan väl höras nåt i helgen!? kram kram

2008-09-24 @ 19:15:43
URL: http://tinasdagligabekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0