Skogsmulle

Idag är vi, Jag Neo och Cross i Ånge igen. Då vi åker tillbaka till stan så ska Cross få stanna kvar här hos mamma och pappa, tycker så synd om hon då hon ska behöva vara i lägenheten. Hon verkligen vantrivs, lilla gumman.

På tordags får hon sällskap av Neo, han ska få sova hos mormor och morfar torsdag till lördag, tror jag att det blir. Då vi flyttar dom sista sakerna från lägenheten. Städar ur och så där..
Gud va skönt, kan ni förstår att äntligen, äntligen så ska vi flytta till huset. Jag längtar så mycket att jag håller på att spricka. Jag vet att Kicken längtar minst lika mycket han med :-)

Idag så har vi varit ute i skogen. Cross var alles tokig, dock inte lika tokig som Ceasar men det var då inte långt ifrån. Han är stövare och hoppar och far värre än en kanin, han är med andra ord jäkligt spänstig. Cross hon flyger och far lite mindre likt en kanin och är med andra ord låångt ifrån spänstig. Men hon gjorde så gott hon kunde. Istället för att hoppa över, så kom hon på att hon kunde braka rakt igenom eller gå långa omvägar för att komma framåt, alla alternativ var bättre än att studsa över alla hinder som Ceasar gjorde.
Neo han satt i bärstolen och mös :-)


Våran lilla SkogsMulle :-)

Idag har vi beställt våran nya barnvagn, en babyjogger, City Elite. Nu har den "gamla"  vagnen gjort sitt i för lilla herr Rahmquist så jag hoppas han kommer trivas med sin nya :-) Den gamla kommer dock finnas kvar för han sover himla bra i den, men den är klumpig!

Nu ska jag dricka lite kaffe och ta det lugnt innan det är dax att packa sig hemöver stan igen.
Ha en fortsatt bra kväll.
Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0